آخرین اخبار

4. آذر 1400 - 20:46   |   کد مطلب: 40264
روایتی از عاشقان علوی در حمایت از مردم؛
زیبایی های "زیبا"/او یک بسیجی بود+فیلم
روایت امروز ما؛ حدیث زیبای هایی زندگی زیبا، بانوی جهادگر بسیجی از روستای شهرستانه است که عاشقانه وعلوی وارانه برای محرومیت زدایی گام بر می داشت و هیچ گاه در برابر ناملایمتی های دستگاه های اجرایی در حمایت از مردم عقب نشینی نکرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عمر بسیجیان بی مزد و منت برای خدمت به خلق و محرومیت زدایی سپری می شود، آنان هیچ گاه منتظر تشکر و قدردانی از این و آن نبودند و نیستند، با روحیه جهادی برنامه ریزی و طرح های خود را یکی پس از دیگری عملیاتی می کنند.
و زیبا مالمیر بانوی جهادگر بسیجی بود که درست شب قدر امسال در حالی دعوت حق را لبیک گفت که حتی در اوج ابتلا به کرونا با صدایی گرفته و لرزان و نفس هایی به شماره افتاده، دستانی سرد و پیشانی تب دار و قلبی پر تپش برای جمع آوری کمک های مردمی به منظور تهیه بسته معیشی و توزیع آن بین محرومان روستا سر از پا نمی شناخت.
او سال های سال پیگیر مشکلات اهالی روستا بود و آن زمان که دستگاه های اجرایی بی توجه به مطالبات مردمی دغدغه های او را درک نمی کردند، وسط معرکه آمد و با کمک بسیج سازندگی مسئولیت صندوق المهدی روستای شهرستانه را عهده دارد شد و با تشوشیق و ترغیب های زیبا در حدود 60 نفر عضو این صندوق شدند.
کم کم با کمک های مردمی جمع آوری شده، در حدود 20 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مجموع 40 تا 50 میلیون تومان به متقاضیان ارائه شد.
او گریه های شبانه بانوان بی سرپرست و کودکان یتیم را از نزدیک دیده بود و طاقت آن همه محرومیت در روستا را نداشت، بارها شیرزنانه به فرمانداری تویسرکان می آمد تا شاید مشکلات روستا از قبیل جاده نامناسب، حسینیه، غسالخانه و  کمبود آب شرب را برطرف سازد.هرچند که آن مسئولان به مانند همیشه پاسخگویش نبودند، اما زیبا لحظه ای از تلاش و بیان مشکلات اهالی عقب نشینی نکرد.
روایت زیبای هایی زندگی زیبا که عاشقانه و علوی وارانه برای محرومیت زدایی گام می داشت بر کسی پوشیده نبوده و نیست. او یک بسیجی بود.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک نمایید.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان