آخرین اخبار

19. آذر 1400 - 11:22   |   کد مطلب: 40282
رئیس جدید سازمان تبلیغات تویسرکان گفت: ارتقاء رشد شبکه امامت، بازسازی شبکه تبلیغ شهرستان و مأموریت خوانی با هدف هم افزایی با ادارات و نهادهای مختلف، برای تحقق عدالت فرهنگی؛ محوریت اصلی و زیربنایی برنامه های فرهنگی ما است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با توجه به ضعف های شدید در حوزه فرهنگی تویسرکان و حتی عدم برگزاری برنامه های جامع و زیربنایی درخصوص مسائل فرهنگی در سال های اخیر و کوتاهی نهادهای فرهنگی و پس از مطالبه گری نیروی های انقلابی در یکی دو ماه اخیر، بالاخره یک طلبه جوان بومی که سابقه درخشانی در ارائه و اجرای طرح های متنوع داشته، به عنوان ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی تویسرکان معرفی شد.

بی تردید آمدن یک جوانی انقلابی، کارآمد، کاردان، توانمند و با شاخصه های پویایی و مقبولیت عمومی بین اقشار مختلف مردم برای پست ریاست سازمان تبلیغات تویسرکان آن هم در اوج ضعف در این حوزه می تواند زمینه ساز حرکت امید بخشی برای مسائل فرهنگی تویسرکان باشد، چرا که او با حرکت در مدار ولایتمداری بر پایه گفتمان سازی انقلاب اسلامی نه تنها در ارائه طرح های بصیرانه و فرهنگی کارنامه ای درخشان دارد، بلکه در روزهای کرونایی همگام با مدافعان سلامت وسط معرکه بوده است.

این طلبه جوان کسی نیست جزء «حجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ» که یکی از برنامه ای اخیر او با همکاری تعدادی از نهادها، برگزاری آبرومندانه استقبال با شکوه از خانواده شهید خیامی، همان شهید تازه شناسایی شده در تپه نورالشهداء بود.

حجت الاسلام جامه بزرگ در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اولویت های کاری خود گفت: ارتقاء رشد شبکه امامت، بازسازی شبکه تبلیغ شهرستان و مأموریت خوانی با هدف هم افزایی با ادارات و نهادها برای تحقق عدالت فرهنگی؛ محوریت اصلی و زیربنایی برنامه های فرهنگی ما است.

وی به ایجاد شرایط لازم برای حضور طلبه ها در سطح روستاها و بهره مندی از ویژگی های این مسئله به عنوان استقرار عدالت فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: علاوه بر آن که خود به طور منظم در دهستان ها و روستاها حضور می یابم، بنا بر آن داریم تا در هر دهستان در سطح شهرستان یک رابط فرهنگی مستقر داشته باشیم، تا آنان نیز با رابطین ما در سطح تک تک روستاها که از بسیجیان و یا افراد معتمد هستند ارتباط داشته باشند.

رئیس جدید سازمان تبلیغات تویسرکان افزود: با شناسایی مشکلات پیش روی فرهنگ در تویسرکان، بهترین راهکار برای از بین بردن این مشکلات انسجام شبکه تبلیغ، چه در سطح شهرها و چه در سطح روستاها است.

حجت الاسلام جامه بزرگ تصریح کرد: این انسجام بخشی در سطح ادارات تویسرکان با عنوان عملیاتی شدن طرح مأموریت خوانی در دست برگزاری است، بدین ترتیب در برخی موارد برای جلوگیری از موازی کاری ها و هدر رفت اعتبارات، با جدیت به دنبال ارتقاء هم افزایی ها بین دستگاه های متعدد هستیم.

وی در تشریح طرح مأموریت خوانی، عنوان کرد: همه مطلع هستند که حضور یک روحانی در سطح هر منطقه، زمینه ساز ارتقاء فرهنگی و کاهش محرومیت ها و آسیب های اجتماعی در آن منطقه می شود، بنابراین می توان با همکاری اداره اواقاف در تشویق اهالی برای اهداء زمینی به منظور ساخت خانه عالم قدم مثبتی برداشت.

رئیس جدید سازمان تبلیغات تویسرکان گفت: از سویی دیگر بسیج سازندگی برای ساخت خانه عالم وارد میدان می شود و بنیاد مسکن نیز که هدفش محرومیت زدایی در سطح روستاهاست با تأمین اعتبار در حد توان این امور را پیش می برد، بدین شکل هرچه هم افزایی بینِ دستگاهی بیشتر شود محرومیت زدایی هم بهتر محقق می شود.

به گزارش رودآور؛ این طلبه جوان تویسرکانی برنامه های فرهنگی متعدد دیگری هم عنوان کرد که در گزارش های بعدی به آن می پردازیم.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان