آخرین اخبار

11. دى 1400 - 16:51   |   کد مطلب: 40323
حاج قاسم قهرمان دانش آموزان ایرانی است، همان قهرمانی که این روزها تصاویرش را به دست گرفته و با آن عکس سلفی می گیرند، همان قهرمانی که می خواهند برایش ترانه محبت بخوانند، اینان سن و سالشان کم است، اما اندیشه یشان بزرگ.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه سالروز شهادت سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی، با وجود سانسور شدید از سوی شبکه های معاند، همچنان هشتگ های #قهرمان و #السابقون در فضای مجازی خودنمایی می کند و همه به نوعی عشق و ارادت خود را به سردار دل ها نشان می دهند.

حاج قاسم آنقدر متوازعانه با اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برخورد داشت و آوازه این برخورد مهربانانه بر سر زبان هاست، که امروز این نوجوانان دست به کار شده اند و هر کدام به نحوی محبت دلی خود را به قهرمانشان نشان می دهد.

*حاج قاسم، قهرمان زندگی کودکان ایرانی

در این میان ابوالفضل منصوری دانش آموز کلاس سوم ابتدای به خبرنگار رودآور؛ گفت: شاید بازی های من با بت من و بن تن باشد، اما همه این ها غیرواقعی و ساختگی هستند، دل من می داند که قهرمان اصلی ام حاج قاسم است.

وی عنوان کرد: من حاج قاسم را از نزدیک ندیده ام، اما در تلویزیون مهربانی او را با کودکان مشاهده کرده و عاشق محبتش شده ام، به ویژه آنجا که هنگام قنوت نماز گلی سرخ از فرزند شهیدی به دست گرفت.

*درس هایم را به عشق سردار دل ها خوب می خوانم

این دانش آموز تویسرکانی افزود: حاج قاسم اگر امروز بود به طور قطع از من می خواست تا درس هایم را خوب بخوانم و من قول می دهم به او که درس هایم را به موقع و درست بخوانم، تا در آینده همانی شوم که سردار آرزویش را  داشت.

منصوری ادامه داد: یک نقاشی هم برای سردار کشیده ام و بر روی آن نوشته ام که مهربانی، شجاعت و جوانمردی را از تو می آموزم و راهت را ادامه می دهم.

*می خواهم برای حاج قاسم ترانه محبت بخوانم

امیرمحمد آراد دانش آموز دیگر تویسرکانی نیز پوستری از حاج قاسم به دست گرفته و می گوید: من برای شهدا سروده های مختلفی خوانده ام و دوست دارم برای حاج قاسم نیز ترانه محبت بخوانم.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی قهرمان زندگی من است، او مرد میدان است و این روزها به میدان داری ما دانش آموزان چشم دوخته است.

* عاشق حاج قاسمی هستم که عاشق حسین(ع)

دانش آموز دیگری هم تصویری از حاج قاسم به دست گرفته و می گوید: چقدر این جمله سردار دل ها را دوست دارم، که گفت؛ "ما ملت امام حسینیم"، این جمله برای من امید بخش است، چرا که عشق حاج قاسم را به امام حسین(ع) نشان می دهد و خانواده ما نیز دلبسته سالار شهیدان هستیم.

وی عنوان کرد: من عاشق حاج قاسمی هستم که عاشق حسین(ع) است، او یک آزاده به تمام معنا بود و آزادگی در حرف هایشان نمایان.

در این بین یکی از دانش آموزان هم با ابتکار عمل خود دو هشتگ #السابقون و #Hero را در کف دستانش نوشته است و آن را می بوسد تا به همه بگوید که چقدر قهرمانش را دوست دارد.

*دانش آموزان تویسرکانی، بزرگ اندیشیدن را از سردار آموخته اند

دانش آموز دیگری نیز دور تا دور عکس شهید سلیمانی قابی سبز رنگ نصب و آن را با گل های کاغذی دست ساز خودش تزئین کرده است.

یکی دیگر از این نوجوانان عکس معروف دست شهید سلیمانی هنگام شهادتش را با نقاشی به در میان گل و خون به تصویر کشیده، همان دستی که انگشتر به انگشت دارد.

این دانش آموزان هرچند سن و سالش کم است، اما بزرگ می اندیشند، بزرگ اندیشیدن را از قهرمان زندگی خودشان آموخته اند.

به گزارش رودآور؛ اینجا نوجوانان دلشان برای حاج قاسم پر می زند، او را قهرمان خود می دانند، قهرمانی که در قلب هایشان رخنه کرده است.سردار دل ها قهرمان زندگی واقعیشان است همچون یک پدر دلسوز.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان