آخرین اخبار

25. اسفند 1394 - 0:47   |   کد مطلب: 22059
به مناسبت 25 اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه؛
یک عمر درد/رزمنده دیروز؛ شیمیایی امروز/ هوای شیمیایی نفس ندارد
حجت الله عبدالمالکی فرزند مرحوم رضا از جانبازان شیمیایی شهرستان تویسرکان است، رزمنده مجاهد دیروز و شیمیایی امیدوار امروز.

به گزارش خبرنگار رودآور، به مناسبت 25 اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه هستیم، به همین مناسب سایت خبری رودآور در دو خبر مجزا به معرفی چند تن از جانبازان شیمیایی شهرستان پرداخته است.صبح امروز خبری با عنوان "دردهایی که پایان ندارد/بوی خردل؛ تاول؛ خس خس صدا و بغض ترکیده یک دختر" نیز در این باره در خروجی سایت قرار گرفت.

شهرستان تویسرکان 67 جانباز شیمیایی دارد، جانبازانی که هر روز، دردهایشان، دردنانکتر و نفس شان نفسگیرتر می شوند.

تصویر اول مربوط به حجت الله عبدالمالکی فرزند مرحوم رضا به عنوان رزمنده در دوران دفاع است و  تصاویر دوم و سوم زمان حال این جانباز سرافراز تویسرکانی را نشان می دهد، تصویری که علامت پیروزی را در اذهان همگان تداعی می کند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

جانم فدای ذره ذره درهائی که میکشی ولی دردت را در دل و وجودت مخفی میکنی تا کسی از دردهایت باخبر نشود و هیچکس نمیفهمد که چه میکشی از درد های کهنه و فعلی ات ، کاش میتوانستم ذره ای کوچک از وضعیتت را اذت بگیرم ، دردی که واقعأدرد هست و کمر هرکس را خم میکند ولی پیمانی که شما عزیزان باخداوند بسته اید قدرت تحمل را تاحدی دروجودتان گنجانده که اگر این تحمل را به فرد سالم میداد او یکی از قویترینه انسان ها باعمری طویل میشد پس بادیدنتان حرفی نمیشه زد جز اینکه ما همه (شرمنده) ایم.

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان