آخرین اخبار

13. تير 1395 - 23:45   |   کد مطلب: 23411
با رویکرد سبک ترویج ازدواج آسان در بین جوانان؛
"وعده" ساخته شد/ لطفا بعد از دیدن این کلیپ جو گیر شوید+فیلم
مستند "وعده"، مستندی در راستای ترویج زندگی آسان در بین جوانان توسط سه جوان تویسرکانی ساخته شده است و آنان معتقد هستند که لطفا بعد از دیدن این کلیپ جو گیر شوید.

به گزارش خبرنگار  رودآور، این روزها حرف، حرف از سبک زندگی اسلامی و چگونگی نهادینه شدن آن در جامعه است، همایش های بزرگ برگزار می کنند، نشست های بسیار می گذارند و نمایشگاه های متعددی بر پا می کنند، غافل از اینکه در راستای تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری برای شکل گیری زندگی ها بر اساس آموزه های دینی و اسلامی به ویژه درباره ازدواج آسان نیاز به این هم مسیر طولانی رفتن نیست.

یک مسیر ساده، باید از خودمان شروع کنیم و طبق دستورات اسلام جلو رویم، لقمه را نباید دور سرمان بچرخانیم،از خودمان که شروع کنیم جامعه هم کم کم شروع به تغییر می کند و این بار یک طلبه جوان به نام محمدرضا عبدالملکی که در حال حاضر در پایه پنج حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل است و سه سال پیش به مدت دو سال حوزه علمیه تویسرکان بوده وارد عرصه می شود.

او برای ترویج ازدواج آسان در جوانان برای داشتن جامعه ای سالم با همکاری محمد مهدی طهماسبی و صالح سنجربیگی شروع به ساخت مستندی کوتاه در این زمینه می کنند و اینک مستند آنان با نام "وعده" آماده شده است.

وی درباره این مستند در حوزه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان فیلم برداری شده، می گوید که یکی از دغدغه هایِ امروزِ جامعه ی ما مبحثِ ازدواج است نوعِ نگاه ها به این مقوله خیلی متفاوت است، یک نفر با دیدگاهِ معامله گرانه وارد میدان می شود و دیگری با نگاهِ دنیوی و یک نفر هم با نگاهِ خُدایی.

و اما من با کمک خداوند بزرگ و دوستان شهر مستندِ کوتاهی از نوعِ نگاه سوم ساختیم، امیدوارم که هر کسی بعد از دیدنش نوعِ نگاه ولو ذره ای کوچک، نسبت به امرِ مقدس ازدواج تغییر کند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان