آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 7:25   |   کد مطلب: 28453
یک زباله جمع کن که تنها منبع درآمدش سر کردن در سطل های زباله برای جمع کردن ضایعات فروشی است از چهار سال تنگ دستی می گوید، آن جا که نمی داند این روزها با درآمد زیر خطر فقر خود، داروهای سرطان همسرش را خریداری کند یا نانی شبی برای فرزندانش و خسته است از چهار سال رکود بر بازار مسکن که نان کارگری او را آجر کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها اگر کمی به اطراف خودمان نگاه کنیم، فقر و تنگ دستی و سایه رکود اقتصادی را به خوبی احساس می کنیم.هستند افرادی که تنها منبع درآمدشان سر کردن در سطل های زباله است، تا با جمع آوری ضایعات فروشی در این زباله ها نان شبی برای خود و فرزندانشان تهیه کنند و اما در این بین یک ضایعات جمع کن در تویسرکان که تنها منبع درآمدش سر کردن در سطل های زباله برای جمع کردن ضایعات فروشی است از چهار سال تنگ دستی می گوید، آن جا که نمی داند این روزها با درآمد زیر خطر فقر خود، داروهای سرطان همسرش را خریداری کند یا نانی شبی برای فرزندانش و خسته است از چهار سال رکود بر بازار مسکن که نان کارگری او را آجر کرد.

او از روزهایی می گوید که عزت بیشتری داشت و رکودی بر بازار مسکن حاکم نبود و روزگارانی که کارگر ساختمان بود و حالا، این چهار سال که کسب و کار ساختمان سازی دچار توقف شده است او نیز تنها به زباله جمع کردن روی آورده است.

این زباله جمع کن می گوید: نمی خواهم که دولت به من پول دهد و من گدایی کنم، تنها می خوام فرصتی برای کار کردن من فراهم کند تا با پیدا کردن یک شغل ساده و کمی درآمد با نان بازوی خودم از پس خرج و مخارج زندگی ام برآیم.

این روزها ها برای او زندگی کردن در میان زباله ها و شب هنگام دست خالی به منزل رفتن و دیدن همسر بیمار و سه فرزند دخترش برایش دردآورتر شده است و از شرمنده بودن یک مرد پیش روی زن و فرزندانش ناله ها سر می دهد.

او حقوق های آن چنانی و اختلاس های کلان را از صدا و سیما می بیند و می شنود و غمش بیشتر.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان