آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 10:02   |   کد مطلب: 28487
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چه حرفی بهتر از پاک دستی رییسی، اینکه آمد، پشت بلندگوهای های بلند دنیا اعلام کرد " من حاضرم همه ثروتم را تحویل بدهم و آمار دارای های خودم را بدهم"، این یعنی ساده زیستی و مردمی بودن، این یعنی کسی که خودش را کنار مردم و نوکر مردم می داند و برای عزتی که مادنبالش می گشتیم و برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد آمده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر روز گذشته در بین جمع بیشمار مردم تویسرکان، «حجت الاسلام آزادی خواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به همراه مفتح، نماینده مردم تویسرکان، بهرام نیا نماینده مردم نهاوند و رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد حمایت خود را از آیت الله رییسی اعلام کردند.

پیش از این آیت الله محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان و دیگر نخبگان استان هم با صدور بیانیه هایی کاندیدای اصلح خود را رییسی دانستند و به مردم معرفی کردند.

«حجت الاسلام آزادی خواه» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در این سخنرانی گفت: ایت الله رییسی درتمامی مسئولیت های خود هنرنمایی بسیاری به رخ همگان کشیده است و پرونده سیاهی ندارد.

وی اظهار کرد: چهحرفی بهتر از پاک دستی رییسی، اینکه آمد، پشت بلندگوهای های بلند دنیا اعلام کرد " من حاضرم همه ثروتم را تحویل بدهم و آمار دارای های خودم را بدهم"، این یعنی ساده زیستی و مردمی بودن، این یعنی کسی که خودش را کنار مردم و نوکر مردم می داند و برای عزتی که مادنبالش می گشتیم و برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد آمده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مردم بروید پرونده بانکی برخی را ببنید که وام های میلیاردی گرفته اند و اما جوان تویسرکانی برای یک فقره وام 10 تومانی صدها بار باید بیاید و برود آخر هم به نتیجه نرسد.

حجت الاسلام آزادیخواه عنوان کرد: مردم دنبال همچنین مردی می گردند، ابر مرد و ابراهیمی و بت شکن آمده یک بار دیگر روحیه انقلابی را در سراسر کشور احیاء کند، آیت الله رییسی آمده یک بار دیگر به ضعفا برسد و به حاشیه نشین ها، به مردم مظلوم سراسر کشور توجه و رسیدگی کند، او آمده تا پارتی بازی را بردارد و به کار ناحقان و سوء استفاده کنندگان بیت المال پایان دهد و اختلاس گران و عجانب قطع کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان