آخرین اخبار

26. خرداد 1396 - 15:48   |   کد مطلب: 29035
یک کارشناس مسائل هسته ای کشورمان گفت: این تحریم های جدید با بخش های زیاد و مختلفی از برجام مغایر است و اگر این قوانین تصویب بشود برجام از درون تهی می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز فواد ایزدی کارشناس مسائل هسته‌ای در گفت و گویی که با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا داشته است، با اشاره به اینکه بعد از برجام قرار نبود تحریم ها به این گستردگی وضع شود گفته است که این تحریم های جدید با بخش های زیاد و مختلفی از برجام مغایر است و اگر این قوانین تصویب بشود برجام از درون تهی می شود.

به گزارش رودآور؛ آمریکایی‌ها نه تنها بر ترَک دیوار تحریم‌ها بند زدند، بلکه با دو چوب محکم از دو سو آن را سرپا نگه داشته‌اند: ISA و S.۷۲۲ .

 طرح تحریم‌های ایران موسوم به S.۷۲۲ یا «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌ساز ایران» که اوایل فروردین از سوی سناتور باب کورکر ارائه شده بود، پس از آنکه در کمیسیون روابط خارجی سنا مطرح و تصویب شد، به صحن سنا آمد و مجلس سنای آمریکا لحظاتی پیش با اکثریت قاطع آرا، قانون "مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران" را تصویب کرد.

در این باره می توانید نظر نمایندگان مجلس را هم در واکنش به این تحریم ها و در گزارش ذیل بخوانید.

واکنش نمایندگان مجلس به تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران از سوی سنا؛

کمیته مقابله با هر نوع تحریم توسط مجلس و قوه قضائیه تشکیل می شود/ضرورت پیگیری ضرب العجلی دولت برای نقض مجدد برجام توسط امریکایی ها

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان