به گزارش رودآور؛ «محمدرضا بیاناتی» مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در مدت پنج ماه گذشته ۵۵ هزار و ۴۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده که ۴۳ هزار مورد از این تماسها مزاحمت تلفنی بوده و یک هزار و ۲۹۸ مورد منجر به عملیات شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ثانیهها برای رسیدن به محل حادثه برای سازمانهای ارائه دهنده خدمات و فوریتها همچون اورژانس، آتشنشانی، پلیس و امداد اهمیت بالایی دارد ولی همچنان با معضلی به نام مزاحمان تلفنی مواجه هستیم.
دیدگاه شما