آخرین اخبار

24. تير 1397 - 23:45   |   کد مطلب: 34232
سال گذشته قرار بود ربیعی وزیر کار دردهای نامرئی روستاها و شهرستان های استان همدان را بشنود اما گویا دردهای های مرئی مردم را هم نشنید چرا که هنوز صدای گلایه مندی کارگران در هیاهوها به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در حالی فردا 25 تیرماه 97 ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان همدان سفر می کند و قرار است پروژه ای را در رزن افتتاح و یا شاید کلنگ زنی کند، که سابقه درخشانی در افتتاح پروژه ها لااقل در شهرستان تویسرکان نداشته است، چرا که درست 20 آبان ماه سال گذشته بود که در میان سوز و سرمای پاییز، ربیعی به تویسرکان سفر کرد، سفری که با حضور و اعتراض کارگران همراه شد و جنجال دادخواهی کارگرانی که این روزها همچنان شاهد هستیم صدایشان به جایی نرسیده است، آن روزها این وزیر در توییت خود نوشته بود که "در صدای بلند تهران، پژواک حاشیه‌ها گم شده، ایران فقط تهران نیست.فردا به همدان سفر میکنم دردهای نامرئی روستاها و شهرستان ها باید شنیده شود."، آن روز دردهای مرئی کارگران تویسرکانی دیده نشد، دردهای نامرئی پیشکش!

در فیلم منتشر شده در سایت خبری رودآور با عنوان "اعتراض تعدادی از کارگران تویسرکانی به قطع شدن بیمه و نگرفتن حقوق" عمق گلایه مندی کارگران تویسرکانی نشان داده شده بود و هنوز هم که هنوز طبق اسناد موجود، کارخانه حمیل در عمل فعالیتی ندارد و نفس های آخر را می کشد.

آن روز همچنین باشگاه ورزشی کارگران تویسرکان به دست این وزیر دولت روحانی افتتاح شد، اما این روزها پس از گذشت هشت ماه از تاریخ افتتاح، آن طور که باید بهره برداری از ورزشگاه را شاهد نسیتیم و شنیده ها حاکی از  توقف کار توسط پیمانکار و عدم تزریق بودجه است.

امید آن که حضور ربیعی در شهرستان رزن برای مردمان آن دیار همراه با خود خبرهای خوشی داشته باشد و لااقل صدای مرئی مردمانش را بشنود، نامرئی ها پیشکش!

فیلم منتشر شده سال گذشته و خبر آن را این این لینک ببنید:

https://www.aparat.com/v/u5xq8

در این باره شاهد هستیم که مردم تویسرکان نیز مجددانه پیگیر هستند تا جایی که خواسته های خود را فریاد می زنند.

از این رو یکی از همشهریان تویسرکانی گفته که؛ جناب آقای ربیعی حدود 9ماه قبل در سفر به تویسرکان سالن ورزشی کارگران افتتاح کردید اما درست از روز بعد توسط پبمانکار به دلیل طلب 2 میلیاردتومانی پملب و هنوز پلمب است ویک روز کارگران استفاده نکردند.

وی در ادامه اظهار کرد: و همانروز در اعتراض کارگران شرکت لبتی حمیل قول حل مشکل انان را دادید و در مصاحبه با شبکه سراسری قول خود را تکرار اما در کمال نلباوری این شرکت پنج ماه قبل تعطیل شد.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان