آخرین اخبار

4. مهر 1398 - 22:16   |   کد مطلب: 36641
ویدئویی از بخش علنی گفتگوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و بوریس جانسون در سازمان ملل متحد و علت قهقه او را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف ادعای حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور درباره قهقه های حسن روحانی در مقابل بوریس جانسونْ به تازگی ویدئویی از این دیدار منتشر شده است که نشان می دهد ادعای مشاور رئیس جمهور درباره علت این خنده ها خلاف واقع بوده است.

در این فیلم که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت جانسون نخست وزیر انگلیس به روحانی می‌گوید امیدواریم دوباره بتوانیم شما را به گلاسکو(محل تحصیل روحانی) که با آن آشنا هستید دعوت کنیم و روحانی با ذوقی خاص قهقهه می‌زند.

بیشتربخوانید: ماجرای خنده روحانی در دیدار با بوریس جانسون چه بود؟

در ادامه می توانید ویدئویی از بخش علنی گفتگوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و بوریس جانسون  در سازمان ملل متحد و علت قهقه او را مشاهده می کنید.

گفتنی است روز گذشته تصویری از بخش علنی گفتگوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این تصویر که آقای روحانی را در این جلسه در حال خندیدن  نشان می‌دهد، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با انتقادات زیادی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان