آخرین اخبار

26. آبان 1393 - 15:23   |   کد مطلب: 16745
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می شود:
اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان در تویسرکان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اجرای 150 برنامه متنوع در هفته بسیج در تویسرکان، از برگزاری اجتماع حماسی بسیجیان تویسرکانی در این هفته خبر داد.

به گزارش رودآور،سعید سعیدی در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، اظهار کرد: هفته بسیج در شهرستان تویسرکان با بیش از 150 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، کتابخوانی، شعر و مقاله در سطح حوزه، پایگاه و ناحیه مقاومت بسیج با شعار " بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی " از 30 آبانماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی یکی از مهمترین برنامه های این هفته را، اجتماع بزرگ حماسی اقتدار بسیجیان با حضور قشرهای مختلف، علما و مسئولان اجرایی در پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام (ره) و در سالن دو هزار نفری الغدیر  تویسرکان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان برنامه های قبل از آغاز هفته بسیج را همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نشست خبری، برگزاری جلسه هماهنگی ستاد هفته بسیج و دیدار فرماندهان و مسئولان بسیج با امام جمعه شهرستان اعلام کرد.

سعیدی، افتتاح سالن ورزشی 9 دی در سپاه ناحیه و دو سوله ورزشی دیگر در روستای ولاشجرد و فرسفج را از دیگر برنامه های این هفته عنوان و ابراز کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری سه یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه سپاه، اعزام هادیان سیاسی و راویان به مدارس، برگزاری مسابقات دینی، فرهنگی و هنری، ورزشی و برپایی نمایشگاه دجالواره از دیگر برنامه های هفته بسیج در تویسرکان است.

وی از افتتاح کارگاه تولید رشته آشی در روستای جعفریه به عنوان یکی از برنامه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در این هفته یاد کرد و افزود: در هفته بسیج مستضعفین امسال برنامه های شاخص دیگری از جمله نشست دانشجویی و کرسی آزاداندیشی، همایش جریان‌شناسی احزاب سیاسی، تجلیل از فرماندهان پایگاه ها، سرگروه‌های برتر و بسیجیان نمونه، فراخوانی گردان الی بیت المقدس و اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی نیز برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به همزمانی هفته بسیج مستضعفین با ایام محرم اشاره کرد و افزود: تلاش می شود فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان متناسب با این ایام انجام شود.

به گزارش رودآور در این نشست مجیدی فلاحی به عنوان مسئول بسیج رسانه تویسرکان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان