آخرین اخبار

25. آبان 1393 - 22:34   |   کد مطلب: 16746
یکی از دانشجویان بورسیه سعودی در آمریکا، فاش کرد که شمار زیادی از دانشجویان بورسیه عربستانی، با پول جمعیت‌های خیریه یهودی در آمریکا زندگی می کنند.

به گزارش رودآور، پایگاه خبری شبکه العالم، در انتشار خبری نوشت، روزنامه عربستانی "الوئام" به نقل از "ابراهیم السعید" بورسیه عربستانی که به همراه همسرش برای تحصیل به نیویورک اعزام شده است، تأکید کرد که موسسه ای تحت عنوان "ویک" پس از بررسی وضع معیشتی دانشجویان بورسیه عربستانی، به شرط ِ داشتن ِ دو فرزند، به آن ها مبلغ قابل توجهی را به عنوان کمک هزینه می دهد.

ابراهیم السعید به نقل از یکی از افراد وابسته به این موسسه خاطر نشان کرد که این موسسه تاکنون به بسیاری از دانشجویان بورسیه عربستانی کمک کرده است.
روزنامه عربستانی الوئام تاکید کرد که دانشجویان بورسیه عربستانی به آمریکا، از عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه و سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان خواستند کمک های مالی به بورسیه شدگان را افزایش دهند تا به کمک موسسه های خیریه یهودی متکی باشند.
تنها واکنش حکومت عربستان به این درخواست، صدور فتوایی از سوی سلیمان القوزی از مفتیان سعودی بود مبنی بر این که "قبول کمک های مالی از جمعیت های یهودی و حتی کافر جایز است، زیرا موجب نرم شدن دل آن ها در قبال مسلمانان می شود"!

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان