آخرین اخبار

26. آبان 1393 - 21:11   |   کد مطلب: 16756
كرسي آزاد انديشي با موضوع "نقد و بررسي شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه (وايبر، لاين و تانگو) در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد.

به گزارش رودآور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی تويسركان بحث و مناظره در قالب كرسي آزاد انديشي با موضوع  "نقد و بررسي شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه (وايبر، لاين و تانگو) با حضور استاد الله وردي به عنوان سخنران ويژه نشست در سالن آمفي تئاتر اين واحد دانشگاهي و با حضور دانشجويان، اساتيد و اعضاء هيأت رئيسه واحد برگزار شد.

دكتر مجتبی بابايي رئيس دانشگاه آزاد تويسركان اظهار کرد: وضعيت امروز جامعه ما در شرايط كنوني به گونه اي است كه با توجه به هدايتگري هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري با قدم هاي محكم به سوي اهداف خود با جديت پيش مي رود و نشانه آن هم خصومت و دشمني همه جانبه اي است كه آمريكا و اسرائيل با ما دارند.

وی ابراز کرد: استکبار جهانی با دقت تمام فعاليت هاي و پيشرفت هاي ما رصد مي كنند وبه هر طريقي سعي در متوقف كردن ما در رسيدن به اهدافمان دارند و از هرگونه وسيله و روشي براي بازداشتن ايران اسلامي از اهدافش بهره مي گيرند.

دكتر بابايي طراحي جنگ نرم را يكي از مصاديق اين برنامه ها دانست كه دشمن با تمام توان خود در آن فعاليت مي كند و جامعه هدف آن هم به طور خاص جوانان اين مرزو بوم بويژه دانشجويان هستند.

استاد الله وردي  نیز با تشریح  مختصري از شبكه هاي اجتماعي، اظهار کرد: بايد به اين سطح از باور برسيم كه قبل از استفاده از هر ابزاري ابتدا نياز داريم كه معايب و محاسن آن ابزار را بشناسيم تا هم بتوانيم از محاسن آن بهرمند شويم و هم از مضراتش در امان باشيم.

در این جلسه دو گروه از دانشجويان موافق و مخالف استفاده از شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه دانشجويان به بحث و گفت و گو و بیان نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان