آخرین اخبار

29. آبان 1393 - 12:28   |   کد مطلب: 16778
امام جمعه تویسرکان پیشرفت های امنیتی و دفاعی کشور را ناشی از حضور بسیج دانتس و گفت: دور شدن از تفکر بسیجی علت عقب افتادگی برخی امور در کشور است.

به گزارش رودآور به مناسب هفته بسیج کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه تویسرکان و مسئولان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در این دیدار؛ شجاعت، ایثار، تعاون، داشتن روحیه کار و تلاش، ولایتمداری و علوی بودن را از ویژگی های شاخص بیسیجیان عنوان و اظهار کرد: بسیج گفتمان علوی را در عصر حاضر زنده کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان از ابتدای انقلاب سیلی محکمی به استکبار جهانی زده اند، افزود: بسیج نمادی از ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز الگوی موفق بسیج ایران در کشور‌های منطقه پایه گذاری شده و از سقوط آنان جلوگیری کرده است مانند اینکه اگر بسیج مردمی سوریه و عراق نبود، ‌جز تلی از خاکستر از آنان باقی نمی‌ماند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: بسیج حقیقت معجزه گونه ای است که اعجاز آن را می توان در پیروزی ملت در فتنه سال 88  مقابل انقلاب مخملی که آمریکا می خواست در ایران اجرا کند به روشنی دید.

حجت الاسلام موحدی به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های دفاعی و دستیبابی به فن آوری های نوین از جمله ساخت موشک های پیشرفته و نشاندن پهباد آمریکایی به زمین، مهندسی معکوس آن و ساخت پهبادی مجهزتر از پهباد آمریکایی اشاره کرد و افزود: وجود تفکر و روحیه بسیجی اسنجام درونی برای تولید داخلی این فن آوری را ایجاد کرد و کشور ما در زمینه های امنیتی و دفاعی روند رو به رشدی دارد.

وی به مشکلات و مسائل موجود در سیستم اداری از جمله فامیل بازی، رشوه خواری و عملیاتی نشدن اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: دور شدن از تفکر بسیجی علت عقب افتادگی برخی امور در کشور است.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر آسیب شناسی سیستم استخدامی کشور، ابراز کرد: باید بررسی شود چه سرطانی است که سیستم استخدامی ما دچار آن شده است چرا که متأسفانه گاهی به دلیل کم کاری ها و مشکلات به وجود آمده در جامعه عده ای سوءاستفاده کرده و نظام را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام موحدی گفت: باید روحیه و تفکر بسیجی در ادارات وارد شود تا شاهد بروز مشکلات برای مردم نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی هر جا که حاکم شود و ورود یابد گره‌ها و مشکلات رفع می‌شود چرا که در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، ورزش، علم و سایر مصادیق کسانی که با روحیه بسیجی وارد کار می‌‌شوند، موفق خواهند بود.

سعیدی سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز از برگزاری ویژه برنامه "حماسه و شکوه مقاومت" در روز پنجم آذرماه از ساعت هشت تا ۱۱ صبح در سالن ورزشی دو هزار نفری الغدیر تویسرکان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در هفته بسیج 150 برنامه برگزار می شود که از آن جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از بسیجیان، افتتاح سه سوله ورزشی و 9 دی، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا است.

وی بیان کرد: جمعه 30 آبان با عنوان ولایت مداری و افتخار، یکم آذر بسیج، فرهنگ، تمدن و نوین اسلامی، دوم آذر بسیج، جوان و خودباوری، سوم آذر بسیج، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، چهارم آذر بسیج، خانواده و سبک زندگی، پنجم آذر بسیج مستضعفین و ششم آذر بسیج، ایثار، میثاق و شهدا نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان