آخرین اخبار

2. آذر 1393 - 8:57   |   کد مطلب: 16819
در قالب کاروان راهیان نور صورت گرفت:
اعزام 360 دانش آموز تویسرکانی به مناطق عملیاتی غرب کشور
صبح امروز با بدرقه مسئولان، 360 دانش آموز پسر تویسرکانی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش رودآور سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع دانش آموزان پسر اعزامی به راهیان نور در تویسرکان، اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان شهرستان از مناطق عملیاتی غرب نظیر پادگان ابوذر ، تنگه مرصاد و برخی مناطق عملیاتی دیگر بازدید می کنند.

وی اردوی راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی موثر برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در این اردو ها دانش آموزان با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام و آرمان های شهدا آشنا می شوند و صحنه های مقاومت ملت بزرگ ایران در ذهن آنها تداعی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: هدف از برگزاری این اردوها ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی به ویژه به نسل جوان است.

سعیدی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب و نسل‌های آینده انتقال داده شود، گفت: برنامه‌های اعزام کاروان راهیان نور زمینه‌ساز ترویج فرهنگ و ارزش‌های ناب آن دوران طلایی است.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز ضمن آرزوی سفری معنوی همراه با برکات فراوان از خداوند کریم برای دانش آموزان، از آنان خواست بازدید از مناطق عملیاتی را با نیت انجام دهند.

وی افزود: دانش آموزان با شرکت در کاروان های راهیان نور می توانند معنویت سرزمین های عملیاتی را لمس کنند و درک این موضوع که رزمندگان و شهدا چگونه در دوران دفاع مقدس، دشمن را از خاک میهن بیرون راندند یکی از اهداف ماست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان