آخرین اخبار

2. آذر 1393 - 13:19   |   کد مطلب: 16820
فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد:
افتتاح 4 پروژه در تویسرکان به مناسبت هفته بسیج
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از افتتاح دو سوله فرهنگی ورزشی صالحین، یک سالن 9 دی و یک پایگاه مقاومت و در مجموع با صرف هزینه ای بالغ بر 680 میلیون تومان در تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج چهار پروژه در شهرستان تویسرکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه افتتاح این پروژه ها، در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: امروز سالن ورزشی 9 دی با نام سالن ولایت و دارای ابعاد 43*27 با مساحت 1160 مترمربع و ساختمان اداری با متراژ 110 مترمربع و با صرف هزینه ای بالغ بر 385 میلیون تومان از محل اعتبارات یک درصد عمران استانداری و اعتبارات سازمان بسیج با حضور تنی چند از مسئولان شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

وی از افتتاح دو سوله فرهنگی ورزشی صالحین دیگر با صرف هزینه ای معادل 280 میلیون تومان خبر داد و افزود: سوله های فرهنگی ورزشی صالحین شهر فرسفج با نام شهدای بسیج و روستای ولاشجرد با نام شهید مراد حسین نظری هر کدام با ابعاد 27*17، مساحت 460 مترمربع و ساختمان اداری با متراژ 72 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: کل اعتبارات دریافتی تاکنون بابت 9 سالن ورزشی به مبلغ یک میلیارد تومان بوده است که تکمیل سایر سوله ها نیازمند 800 میلیون تومان اعتبار دیگر است.

سعیدی ابراز کرد: 6 باب سالن فرهنگی ورزشی صالحین دیگر نیز در روستاهای اشتران، فریازان، باباپیرعلی، سید شهاب، اشترمل و نیز کانون بسیج شهرک قائم در دست احداث است و امید آنکه تا پایان امسال و یا سال آینده به بهره برداری برسند.

وی خاطر نشان کرد: احداث سوله‌های ورزشی 9 دی و صالحین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیجی و تقویت رویحه بسیجی آنان برای مقابله با جنگ نرم دشمن در این شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز همچنین پایگاه مقاومت روستای ابدالان با نام  پایگاه مقاومت مقداد با مساحت 50 مترمربع و صرف هزینه بالغ بر 15 میلیون تومان افتتاح شد.

سعیدی با بیان اینکه به اینکه 12 پایگاه مقاومت دیگر نیز در سطح شهرستان در دست اجرا است، گفت: با افتتاح پایگاه‌های جدید مقاومت با توجه به اجرای سراسری طرح شجره طیبه صالحین برای تغذیه فکری بسیجیان جزو گام‌های اثرگذار محسوب شده و با اجرای طرح‌های این‌چنینی زمینه ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور افتتاح پایگاه‌های بسیج سبب ایجاد شرایط برای ترویج فرهنگ بسیجی، اندیشه اسلام ناب و گفتمان امام راحل (ره) می‌شود

به گزارش رودآور این پروژه ها با دستان مبارک خانواده شهدا افتتاح شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان