آخرین اخبار

3. آذر 1393 - 16:42   |   کد مطلب: 16837
مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان با تأکید بر اینکه مذاکرات هسته ای در حقیقت بهانه ای برای گرفتن عزت انقلاب است، گفت: آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و با وجود تبلیغات شبکه های ماهواره ای کاری از پیش نبرده است و به همین منظور انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را می خواهد به چالش بکشاند.

به گزارش رودآور، قاسم سوری در نشست روشنگری در حسینیه بیور قلعه شهر سرکان در جمع بانوان بسیجی با اشاره به به اینکه ایران علمدار مبارزه با گروره های تروریستی تکفیری از جمله داعش بوده است و خواهد بود، اظهار کرد: مهمترین هدف این گروهک تروریستی از خونریزی در منطقه بدنام کردن اسلام است.

وی با بیان اینکه این گروهک جنایتکار و تروریستی قارچ گونه در راستای اهداف کشورهایی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی تولید و حرکت می کند، تصریح کرد:  این گروهک تکفیری با اقدامات خود علاوه بر اینکه قصد دارد بین اتحاد مسلمانان اختلاف افکنی کند، زمینه دخالت آمریکا در کشورهای اسلامی را نیز فراهم می سازد.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان اسلام را دین مهربانی، عطوفت و رحمت معرفی کرد و افزود: اندیشه های گروه های تکفیری همچون داعش خلاف اسلام است و این اندیشه های پوچ برگرفته از عقاید باطل وهابیت و یهودیت است که با دلارهای آمریکا حمایت می شوند تا وحدت جهان اسلام را به خطر بیاندازند.

سوری در زمینه جنایت های اسرائیل در غزه و داعش در عراق اظهار کرد: اتحاد مسلمانان موجب شکست گروه تکفیری داعش و محو رژیم جعلی اسرائیل می شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت و تبلیغات شبکه های پرتعداد ماهواره ای کشورهای بیگانه بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با راه اندازی شبکه های ماهواره ای ضد اسلام درصدد براندازی انقلاب اسلامی ، سست کردن استحکام و بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی و نیز انحراف جوانان هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان تجمل‌پرستی، بلوغ زودرس، ارزش‌زدایی، ترویج فمینیسم، فرار دختران، ناهنجاری‌های اجتماعی همچون طلاق و گرایش به مواد مخدر را از موارد آسیب‌زای شبکه‌های ماهواره‌ای برشمرد.

سوری با بیان اینکه متأسفانه ماهواره سبک زندگی‌ها را عوض کرده و سعی در به انحراف کشیدن افکار جوانان دارد، گرفتن هویت از جوان را مهمترین اثر تخریبی ماهواره دانست و ابراز کرد: ماهواره سبب دور شدن از سبک زندگی اسلامی، علوی و حسینی شدن جوانان و فرزندان ما می شود.

وی با تأکید بر اینکه امروزه دشمن بیشترین بهره را از فضای مجازی می‌برد و با این روش اهتمام کرده که بر اندیشه و اراده افراد تأثیرات مخرب خود را بگذارد. لیل این تأثیرگذاری ماهواره را دسترسی آسان به عمق خانوده‌ها دانست و گفت:  دشمن تلاش دارد در دنیای مجازی با رسانه‌های ورود یافته به خانواده تمام اقشار جامعه را درگیر خود کند چرا که اگر این ابزار منحرف کننده در دل خانواده‌ها محبوب شود راحت‌تر پذیرفته و مؤثر واقع می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان در ادامه با اشاره به شبکه‌های ماهواره‌ای که به نام دین و در عین حال ضد دین عمل می‌کنند ، افزود: این افراد در قالب دین تفکرات خطرناک خود را در جامعه انتشار می‌دهند و در لباس و نام دین بیشترین آسیب را به ارزش‌های دینی خواهند زد.

سوری ابراز کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را متوجه یک امر خاص کند و درس‌ها و عبرت‌های دینی را از چشم مردم بپوشانند اما اطلاع‌رسانی و آگاه بخشی و بردن مردم به عمق مطلب از وظایف ما است تا عموم از ریشه و اصل ماجرا مطلع باشند.

وی با بیان اینکه استفاده ناصحیح از موبایل می تواند ابزاری برای جاسوسی استکبار باشد، اگر خواهان تربیت دینی فرزندان خود هستیم باید از ورود ابزارهای منحرف کننده دشمن به خانواده جلوگیری شود چرا که این دو مورد با هم در مغایرت هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان با تأکید بر اینکه مذاکرات هسته ای در حقیقت بهانه ای برای گرفتن عزت انقلاب است، افزود: آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و حتی با وجود تبلیغات شبکه های ماهواره ای کاری از پیش نبرده است و به همین منظور انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را می خواهد به چالش بکشاند.

در این نشست در راستای ارتقای آگاهی شرکت کنندگان نسبت به این شبکه‌ها، کلیپ‌های متعددی به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است به همت بسیج خواهران شهرستان تویسرکان در هفته بسیج چندین نشست بصیرتی و کارگاه های آموزش مهارت زندگی برای دختران جوان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان