آخرین اخبار

4. آذر 1393 - 8:36   |   کد مطلب: 16841
هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال در حالی عصر فردا سه شنبه با برگزاری 11 دیدار در 2 گروه اول و دوم پایان می یابد که تیم پاس در حساس ترین بازی گروه ب میهمان مس رفسنجان است.

به گزارش رودآور  به نقل از ایرنا دو تیم در حالی مقابل یکدیگر به میدان می روند که مس رفسنجان هم اکنون با 16 امتیاز در صدر جدول گروه ب قرار گرفته و پاسی ها با 11 امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند.

اتفاق ویژه در این بازی رویارویی وینکو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان با تیم سابق خود است که به حساسیت این بازی خواهد افزود.

بگوویچ امسال شروع طوفانی را همراه با تیم مس رفسنجان در لیگ دسته یک فوتبال کشور داشته است و با پنج برد و یک تساوی به تنهایی در صدرجدول قرار دارد.

مس رفسنجان حتی تا پایان هفته هفتم خطری را بابت از دست دادن صدر جدول احساس نخواهد کرد و در صورت شکست مقابل پاس هم صدرجدول را در اختیار خواهد داشت.

در مقابل، تیم پاس همدان با سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در رتبه چهارم جدول قرار دارند و از دست دادن امتیاز در این بازی به منزله ایجاد فاصله بیشتر از جمع مدعیان خواهد بود.

تیم پاس در صورت برتری در این مسابقه حتی می تواند تا رده دوم جدول صعود کند اما شکست مقابل مس رفسنجان پاس را در بدترین شرایط به رتبه ششم جدول نزول می دهد.

مس رفسنجان با هشت گل زده و دو گل خورده در راس بهترین خط حمله و دفاعی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و تا پایان هفته ششم به هیچ یک از تیم های حریف نباخته است.

پاسی ها در این بازی مجتبی محبوب مجاز و محمود محمدی دو مهاجم کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند ضمن اینکه اسحاق سبحانی هافبک بازیساز این تیم نیز به دلیل دریافت سه کارت زرد با محرومیت روبه رو است.

علی اسکندریان نیز تنها غایب تیم مس در این بازی است که به دلیل دریافت سه اخطار در بازی های قبلی از حضور در یک بازی محروم شد.

برتری برای تیم پاس در این بازی بسیار حایز اهمیت است چرا که پس از دو تساوی خانگی شرایط برای این تیم سخت شده و هواداران انتظار بازگشت پاس به دوره پیروزی های پیاپی خود دارند.

سبزپوشان در بازی های قبلی خود به رغم ارایه بازی تماشاگرپسند، در گلزنی ناموفق بودند تا بی دقتی مهاجمان در گلزنی در این تیم نمایان شود.

بگوویچ سرمربی مس رفسنجان هم پس از شش هفته موفقیت اصلا دوست ندارد نواز موفقیت تیمش قطع شود و می کوشد بازهم در بازی خانگی خود به سه امتیاز مهم دست یابد.

تیم مس رفسنجان در حال حاضر با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه ب این رقابت ها جای دارد و پاس همدان با 11 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

این دو تیم فردا سه شنبه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان