آخرین اخبار

4. آذر 1393 - 23:30   |   کد مطلب: 16850

دو کشتی گیر باتجربه همدانی فرصت حضور در رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد کشور را کسب کردند.

به گزارشرودآور  به نقل از ایرنا نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد روزهای 6 و 7 آذرماه جاری در شهر جویبار استان مازندران برگزار می شود.

'جمال میرزایی' از قهرمانان کشتی ایران و آسیا که سابقه کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو چین را در کارنامه خود دارد این بار در رده باشگاهی همراه با تیم بیمه رازی شهدای جویبار در لیگ جهانی حضور یافته است.

این کشتی گیر همدانی وزن 97 کیلوگرم در رقابت های فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور در ترکیب تیم سحر همدان قرار داشت اما با درخشش در مرحله نهایی این مسابقات و به درخواست کادر فنی تیم بیمه رازی، همراه با این تیم در لیگ جهانی حضور خواهد داشت.

'میثم مصطفی جوکار' دیگر کشتی گیر پرافتخار استان همدان که اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا و نیز بازی های آسیایی صاحب مدال طلا شده است، این بار در ترکیب تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد گام به رقابت های لیگ جهانی می گذارد.

جوکار در وزن 86 کیلوگرم کشتی می گیرد و پس از استراحت در یکدوره کوتاه مدت ، بنا به درخواست کادر فنی گروه ساختمانی کفایتی مشهد پذیرفت که همراه با این تیم رهسپار لیگ باشگاه های جهان شود.

حضور این دو کشتی گیر همدانی در لیگ جهانی کشتی در حالی است که تیم سحر همدان در صورت شرکت در فصل دوم جایزه بزرگ باشگاه های کشور می توانست جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند اما غیبت این تیم و فاصله امتیازی با صدر جدول سبب شد تا همدان غایب این دوره از مسابقات باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان