آخرین اخبار

5. آذر 1393 - 12:59   |   کد مطلب: 16853
همایش بزرگ 'شکوه مقاومت و پایداری' در هفته گرامیداشت بسیج صبح امروز در سالن ورزشی الغدیر تویسرکان برگزار شد.

به گزارش رودآور سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در همایش'شکوه مقاومت و پایداری' در سالن ورزشی الغدیر تویسرکان با تأکید بر اینکه بسیج تبلور استکبار ستیزی در جهان است، اظهار کرد: بی شک مهم ترین ویژگی‌های تفکر بسیجی عدالتخواهی و ظلم ستیزی همه جانبه بوده که در تمام ابعاد اجتماعی، حقوقی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی این رفتار نمایان است.

سعیدی با اشاره به اینکه بسیج با پیروی از ولایت فقیه پرچمدار عدالت است، گفت: هدف از گردهمایی بسیجیان را نمایش قدرت و اقتدار بسیجیان است و بسیجیان با آمادگی کامل آماده اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند.

وی تصریح کرد: سند ایثارگری مردم شریف و عزیز شهرستان تویسرکان تقدیم 751 شهید والامقام به نظام جمهوری اسلامی و اجتماع شما بسیجیان در سالگرد صدور فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج است .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه بسیج یادآور حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است، افزود: همه مردم بسیج را با نام دفاع مقدس می‌شناسند.

سعیدی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات و دلاوری‌های بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داده شد، تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف آبادانی، عمرانی، اقتصادی و بهداشتی وارد عرصه شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام در طول این انقلاب از طریق ترور و اعمال توطئه، تهدید و فتنه و ایجاد تنگناهای اقتصادی و تحریم  برای رسیدن به مقاصد پلید خود تلاش کردند، اما عزم ملی و ایمان و شجاعت مردم ارزشمند اسلامی و فرهنگ بسیجی ملت ما در برابر آنان ایستاد و تابع زر و زور و ترفندها نشد كه باید این فرهنگ بسیجی همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیجی دارای ارزش و مرتبه بلندی است كه امام خمینی(ره) با آن جایگاه بلند معنویشان، ابراز داشتند که " در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجي ام ".

حجت الاسلام ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز اظهار کرد: امروز بسیجیان واقعی مدافعان ولایت هستند و هر زمان نظام، انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان نیاز به جانفشانی داشته باشد، بسیجیان در خط مقدم حضور دارند.

وی افزود: نهاد انقلابی بسیج یکی از این جریانات مهم انقلاب است که با هدف دفاع آرمانی از کیان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی با فرمان امام راحل بنا نهاده شده و توانست در طول بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی به خوبی در عرصه‌های مختلف بدرخشد و اكنون باید بیش از گذشته در جهت شناساندن بسیج به جهان تلاش شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: یثارگری، فداکاری خالصانه و مؤمنانه، حضور در سخت ترین میادین با انگیزه ادای فریضه الهی و طبق فرمایش امام علی(ع) نهراسیدن از غیر خدا، از خصوصیات اخلاقی بسیجیان است.

حجت الاسلام نقوی افزود: بر این اساس به خوبی می توان مشاهده کرد که بیداری اسلامی در جهان نشأت گرفته از شیوع تفکر و شیوه پسندیده بسیج در میان ملت‌های مسلمان جهان است.

به گزارش رودآور صدها نفر از بسیجیان شهرستان تویسرکان از اقشار مختلف بسیج، فرماندهان، سرداران و بانوان بسیجی در این همایش باشکوه حضور داشتند.

 شعارهای «فرمانده آزاده آماده ایم آماده، بسیجی بیدار است از آمریکا بیزار است» از جمله فریادهای پرخروش این بسیجیان در همایش مذکور بود.

 بسیجیان تویسرکانی با سردادن شعار«استکبار جهانی این آخرین پیام است، فتنه و جنگ نرم فقط خواب و خیال است» بار دیگر بر آمادگی همه جانبه خود در برابر استکبار جهانی و توطئه های باطل او اعلام آمادگی کردند.

در این همایش به صورت نمادین پرچم جمهوری اسلامی ایران که نشان از پرچم سرخ مکتب عاشورایی است توسط خانواده شهدا به جوانان بسیجی اهداء شد.

همچنین تجلیل از فعالان بسیجی در تمامی عرصه های فرهنگی، ورزشی، هنری و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های همایش " شکوه مقاومت و پایداری" در تویسرکان بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان