آخرین اخبار

6. آذر 1393 - 0:41   |   کد مطلب: 16857
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ه) تویسرکان از کمک 4 میلیارد ریالی مردم خیر و نیکوکار تویسرکانی در شش ماهه اول سال جاری به نیازمندان و محرومین تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش رودآور  علی نامدار اظهار کرد: هم اکنون تعداد 18 هزار عدد صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در سطح معابر، مکان های عمومی، محل کسب و کار و منازل مردم نصب است که ماهانه توسط نیروهای کمیته امداد جمع آوری و درآمد حاصل از آن چهارصد میلیارد ریال در شش ماهه اول سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: مبلغ جمع آوری شده صرف امور مددجویان و نیازمندان تحت پوشش که شامل:کمک های درمانی، کمک جهت تامین جهیزیه و هدیه ازدواج فرزندان مددجو، کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی،خرید لوازم خانگی و مشکلات متعدد مددجویان و کمک های موردی  و معیشتی می شود.

سپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با اشاره به اینکه شمار طرح های مشارکتی کمیته امداد به حدود 45 طرح میرسد که  هر یک بر اساس نیتی خاص اجرا می‌شود، افزود : مبالغ جمع‌آوری شده در هر طرح بر اساس نیت تعیین شده و به منظور حل مشکلات مددجویان هزینه‌ می‌شود. 

نامدار خاطر نشان کرد: درآمد حاصل از صندوق های صدقات نسبت به مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است که با وجود  مشکلات خانواده ها با توجه به خشکسالی و سرمازدگی محصولات کشاورزی و کاهش درآمد اقتصادی آنان به واسطه ریشه فرهنگ دینی و اعتقادی باز شاهد رشد کمک های مردم و خیر نیکوکار شهرستان و عنایات ویژه آنان در یاری نیازمندان و ایتام تشکر می کنند.

انتهای ییام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان