آخرین اخبار

5. آذر 1393 - 20:30   |   کد مطلب: 16863
به مناسبت هفته بسیج همایش عصر شعر بسیج با عنوان همایش ادبی رهروان زینبی در شهر سرکان برگزار شد.

به گزارش رودآور سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در همایش شعر بسیج در سرکان، با بیان اینکه  22 هزار بسیجی در قالب 18 قشر در بسیج تویسرکان عضویت دارند، اظهار کرد: بسیج در هر عرصه ای آماده خدمت رسانی به آحاد مردم است.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و موشکی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تفکر بسیجی شاهد پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف بوده که این برگرفته از خون شهدا والهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: استکبار جهانی با گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه ایران اسلامی و در جهان احساس خطر کرده است و هر روز با ترفندهای نو به فکر ضربه زدن به ملت وانقلاب هستند که خوشبختانه به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه های شوم آنان با شکست مواجه شده است.

سعیدی ابراز کرد: نیروهای بسیجی مخلصانه در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و آرمان ها و ارزش های الهی و شهدا و امام شهدا در جامعه تلاش می کنند.

مهدی حاجی زین العابدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان نیز اظهار کرد: بسیج مردمی، انعطاف پذیر، سرشار از معنویت و روحیه خدمت است و هیچ چشم داشتی به مادیات ندارد.

وی به جایگاه تفکر بسیجی اشاره کرد  و گفت: نهادینه شدن تفکر بسیج در تمامی عرصه ها سبب شده که کشور ما به پیشرفت های چشمگیری برسد.

در این همایش شاعران شهرستان تویسرکان با موضوعات بسیج و بسیجیان به شعرخوانی پرداختند.

عصر شعر بسیج توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تویسرکان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه باقرالعلوم شهر سرکان برگزار شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان