آخرین اخبار

4. آذر 1393 - 14:58   |   کد مطلب: 16866
به همت سپاه ناحیه تویسرکان انجام شد:
افتتاح کارگاه تولید رشته آشی در تویسرکان
به مناسبت هفته بسیج یک کارگاه تولید رشته آشی به همت سپاه ناحیه تویسرکان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش رودآور ، آیین افتتاح کارگاه تولید رشته آشی تویسرکان با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، فرمانده سپاه تویسرکان و تنی چند از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در این آیین با تأکید بر اینکه بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی حضوری چشمگیر دارد، اظهار کرد: کاهش بیکاری و فراهم ساختن بسترهای لازم برای اشتغالزایی و اقتصادی پایدار یکی از اولویت های بسیج سازندگی شهرستان است.

وی افزود: این طرح مشترک با همکاری مرکز آموزش فني و حرفه اي شهيد مفتح انجام شده و  برای هشت نفر به طور مستقیم و12 نفر به صورت غيرمستقيم اشتغال ايجاد کرده است.

عليرضا مهرابي مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان نیز گفت: مراکز آموزش فني و حرفه اي درسراسر استان به عنوان بازوي قدرتمند کارگروه اشتغال در شهرستان ها فعاليت دارند.

وی از بسته شدن بيش از 50 نوع تفاهم نامه با مراکز صنعتي خبر داد و افزود: فراهم ساختن بسترهای لازم در راستای اشتغالزایی جوانان از اولویت های کاری مراکز فنی و حرفه ای است.

 مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان همدان همچنین از فعالیت 180 آموزشگاه آزاد در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای با هدف اشتغالزایی جدید و یا توانمند سازی و افزایش سطح مهارت شاغالان در سطح کشور انجام می شود.

حکمتی مديرآموزش فني و حرفه اي تويسرکان نيز گفت:  اين کارگاه با مساحتي درحدود 300 متر مربع و هزينه اي بالغ  بر چهار ميليون تومان از محل اعتبارات استاني و نیز تسهیلات سپاه ناحیه تویسرکان راه اندازي شده است.

وي گفت: اهداف اين طرح هماهنگ شدن با تمهيدات اقتصاد مقاومتي، افزايش اثربخشي و کارايي آموزش هاي  مهارتي، رشد توسعه مشاغل خانگي، مشارکت بخش غير دولتي و زمينه ساز ايجاد اشتغال پايدار است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان