آخرین اخبار

7. آذر 1393 - 19:02   |   کد مطلب: 16873
مدیر فرودگاه همدان از آغاز پروازهای حج عمره از نیمه دوم آذرماه از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: ۱۹ هزار زائر استان‌های همدان و کردستان از این فرودگاه به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش رودآور  به نقل از تسنیم، علی کیخا با بیان اینکه پرواز حج عمره از نیمه دوم آذرماه از فرودگاه بین‌المللی همدان آغاز می‌شود، اظهار کرد: فرودگاه همدان دو استان همدان و کردستان را در جابجایی حجاج پوشش می‎دهد.

وی با تاکید بر اینکه همدان باید محور پروازها در غرب کشور باشد، افزود: 19 هزار زائر از نیمه دوم آذرماه امسال با سه پرواز در هفته به کشور عربستان برای انجام اعمال حج عمره اعزام می‌شوند که این تعداد برنامه پروازی فرودگاه همدان در مرحله اول است.

کیخا با اشاره به اینکه فرودگاه همدان جز 18 فرودگاه کشور در زمینه انجام پروازهای حج است، گفت: فرودگاه بین‌المللی همدان در حال حاضر رتبه سوم را در این بین دارد که در تلاش هستیم به رتبه دو کشور در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: همدان در بین فرودگاه‎هایی که دارای مرز هوایی هستند نیز رتبه سوم را دارد ولی امیدواریم در سال آینده با افزایش تعداد پروازها این رتبه را به رتبه دوم ارتقا دهیم.

مدیر فرودگاه همدان از افتتاح دو پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امسال دو پروژه سوله پشتیبانی هواپیما و تجهیزات زمستانی و ساختمان حفاظتی فرودگاه همدان آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: از سه سال گذشته 32 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای طرح بهسازی فرودگاه همدان وجود داشته که 26 میلیارد تومان تخصیص داشته و افتتاح باند سطوح پروازی، توسعه باند، افتتاح ترمینال پروازهای زیارتی و اجرای فاز اول محوطه‌سازی فرودگاه از جمله نتایج آن بوده است.

کیخا از افزایش پروازهای فرودگاه همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروازهای مشهد، کیش و حج از فرودگاه همدان در حال انجام است و پیگیر هستیم تا پرواز دبی نیز از فرودگاه همدان اجرایی شود.

وی فرودگاه را محور تحرک و توسعه کشور و استان دانست و گفت: یکی از عادلانه‌ترین روش‌های توزیع درآمد در دنیا گردشگری است و فرودگاه همدان زیرساخت‎های لازم برای توسعه گردشگری را دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان