آخرین اخبار

23. آذر 1393 - 20:54   |   کد مطلب: 17023
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان:
نهاد کتابخانه های عمومی تویسرکان نیروی جدید استخدام می کند
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان از استخدام سه نیوی جدید در این نهاد و در آینده ای نزدیک خبر داد.

زری بیات در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از برنامه هایی است که در دستور کار نهاد کتابخانه ها قرار دارد، گفت: در این راستا به زودی طی یک آزمون نهادکتابخانه های عمومی تویسرکان سه نیروی جدید را استخدام می کند.

وی اظهار کرد: استخدام این سه کتابدار تنها از میان دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته‌های  “کتابداری و اطلاع‌رسانی” صورت می‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان با اشاره به اینکه آزمون استخدامی در استفندماه سال جاری برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مراجعه کنند.

اشتغالزایی راهی برای توسعه

بیات همچنین به اسختدام یک کتابدار در کتابخانه روستای سید شهاب در ابتدای ماه جاری اشاره کرد و افزود: امسال با افتتاح کتابخانه سید شهاب با همکاری دهیار و شورای اسلامی روستا برای یک نفر از اهالی همان روستا نیز اشتغالزایی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه پی گیر هستیم تا در آینده ای نزدیک در روستاهای لامیان، اشترمل و جعفریه کتابخانه هایی راه اندازی شود، افزود: نهاد کتابخانه های عمومی تویسرکان این توان را دارد که در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت، در صورت همکاری دهیاران و شورای های اسلامی روستاها در راستای واگذاری مکان برای کتابخانه، تجهیزات و کتاب های آن را تأمین کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان با تأکید بر اینکه اشتغالزایی راهی برای توسعه پایدار هر جامعه است، ابراز کرد: با راه اندازی کتابخانه در هر روستایی برای یک نفر از اهالی همان روستا نیز اشتغالزایی ایجاد می شود.

بیات با بیان اینکه مردم روستاها همانند مردم مرکز شهرها نیازمند توزیع عادلانه خدمات هستند، افزود: توجه به مسائل فرهنگی در سطح شهرستان به ویژه در روستاها باید یکی از اولویت های مسئولان آن شهرستان باشد.

وی گفتبی تردید توجه به فرهنگ کتاب، زمینه توسعه فرهنگ علمی و فرهنگی کشور را در حوزه های مختلف به دنبال دارد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان