آخرین اخبار

26. آذر 1393 - 12:05   |   کد مطلب: 17065
پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اعلام بارش برف و باران در 9 استان کشور از رانندگان خواست با رعايت سرعت مطمئنه،فاصله طولي و همراه داشتن تجهيزات ايمني زمستاني از بروز سوانح رانندگي جلوگيري کنند.

به گزارش رودآور   به نقل از  پايگاه خبري پليس، برابر آخرين اخبار دريافتي در استانهاي مازندران، گلستان، گيلان، لرستان ( اکثر محورها)، اصفهان "محورهاي خور و جندق"، خراسان شمالي "محورهاي شيروان و چمن بيد" و کرمانشاه "محور کنگاور - کرمانشاه" بارش باران گزارش شده است.

همچنين در استان هاي اصفهان "محورهاي سميرم - شهرضا و سميرم - ياسوج"، خراسان شمالي "محور امين اله و گردنه اسدلي"، مازندران "ارتفاعات محور کندوان و لاريجان"، گلستان "محور توسکستان" و ارتفاعات استان سمنان، چهارمحال و بختياري "محور کوهرنگ، گردنه هاي چري و شاه منصوري" بارش برف گزارش شده است .

ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار مي باشند

پليس راهنمايي و رانندگي به رانندگان توصيه کرد: با رعايت سرعت مطمئنه( سرعتي که در صورت بروز حادثه، وسيله نقليه را کنترل کنند)،فاصله طولي، توجه کامل به جلو، رفع نقص فني و سيستم تهويه خودرو، به همراه داشتن تجهيزات ايمني زمستاني از بروز سوانح رانندگي جلوگيري کنند.

همچنين رانندگان قبل از سفر، شرايط وضعيت جوي را از طريق تلفن88255555 و در شهر تهران تلفن 120 مطلع و يا براي اطلاع از وضعيت جاده اي به سايت راهور 120 مراجعه کنند.
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان