آخرین اخبار

26. آذر 1393 - 13:21   |   کد مطلب: 17068
رییس هیئت تیراندازی استان همدان از برگزاری دوره مربیگری درجه دو تیراندازی در همدان خبر داد و گفت: دوره درجه سه نیز در حال برگزاری است.

به گزارش رودآور به نقل از نافع، علیرضا شمسی‌پور  اظهار داشت: به همت هیئت تیراندازی استان و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون یک دوره کلاس مربیگری درجه 2 تیراندازی در استان برگزار شد و دوره مربیگری درجه 3 نیز در حال برگزاری است.

وی در خصوص برگزاری دوره درجه 3 گفت: این دوره با حضور 39 ورزشکار از نوزدهم آذرماه به مدت چهار روز برگزار شد که 18 نفر از شرکت‌کنندگان آقا و 21 نفر نیز از بانوان در آن حضور داشتند.

رییس هیئت تیراندازی استان همدان در ادامه بیان داشت: درجه 2 این دوره نیز با حضور 14 ورزشکار، پنج تیرانداز خانم و 9 تیرانداز آقا در حال پیگیری است.

وی افزود: برای حضور افراد در دوره مربیگری درجه 2، داشتن مدرک درجه 3 الزامی است و افرادی که در این دوره حضور دارند، دو سال قبل مدرک درجه 3 خود را دریافت کرده بودند.

شمسی‌پور با اشاره به مکان برگزاری این دوره‌ها ابراز داشت: کلاس‌های تئوری این دوره‌ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان برگزار شد و دوره عملی نیز در سالن تیراندازی شهید محمدرضا ضرابیان پیگیری شد.

وی ادامه داد: این دوره با حضور اسدی مدرس فدراسیون تیراندازی در حال برگزاری است و در پایان با برگزاری آزمون و کسب نمره حد نصاب به شرکت‌کنندگان مدرک مربیگری اعطا می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در پایان به برنامه‌های این هیئت به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه هر ساله، هیئت تیراندازی استان در بهمن ماه به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقه در سطح کارمندان ادارات استان و یک دوره مسابقات جام فجر در استان با حضور تیراندازان برگزار خواهد کرد و نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی و هدایایی دریافت می‎کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com        سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان