آخرین اخبار

27. آذر 1393 - 20:56   |   کد مطلب: 17078
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه تأکید رهبر بر زنده نگه داشتن 9 دی است، گفت: تنها راه خاموش کردن فتنه روشنگری است.

به گزارش رودآور، غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست اعضای شورای جهاد فرهنگی تویسرکان، گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امام و امت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند تا فتنه سال 88 را در اذهان ملت به فراموشی بسپارند، اظهار کرد: اگر قرار بر فراموشی آتش فتنه و فتنه گران بود، رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود از فتنه و شناخت آن یاد نمی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه تنها راه خاموش کردن فتنه روشنگری است، افزود: این تأکید مقام معظم رهبری نشان می دهد که فتنه و فتنه گران همچنان وجود دارند و آنچه که مردم می خواهند مجازات سران فتنه است.

ابوحمزه با بیان اینکه حماسه 9 دی که توسط ملت خلق شد هیچگاه حتی با ترفندهای برخی برای فراموش شدن، از یادها نمی رود، عنوان کرد: در سال 88 اتفاق ساده ای رخ نداد که قرار باشد روزی از ذهن ها پاک شود چرا که در آن سال فتنه گران و حامیان آنان به دنبال کودتا و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی تأکید کرد: بی تردید یکی از وظایف شورای جهاد فرهنگی و نیز تک تک آحاد مردم تلاش برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم های مربوط به 9 دی در راستای زنده نگه داشتن این حماسه تاریخی ملت است.

فرمانده سپاه همدان شناسایی تهدیدها و آسیب های جامعه و ارائه راهکارهای مناسب برای برطرف شدن آن ها را از دیگر وظایف شورای جهاد فرهنگی برشمرد و گفت: بررسی و ریشه یابی مشکلات و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود به ویژه بومی سازی برنامه های فرهنگی می تواند در حل مشکلات جامعه اثربخش باشد.

ابوحمزه افزود:  تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان رخ می دهد و ما باید با تبادل فرهنگی جامعه را در مقابل تهاجم ها بیمه کنیم چرا که دشمنان انقلاب ساکت نمی نشیند و وظیفه ما این است که از حرکت دشمن غافل نباشیم.

وی سیاست گذاری در عرصه های فرهنگی، تعیین محتوا و نظارت در امور فرهنگی را برخی دیگر از وظایف شورای جهاد فرهنگی عنوان کردو افزود: باید روحیه مطالبه گری در جامعه بییش از پیش در راستای تحقق منویات رهبری به ویژه در عرصه های فرهنگی احیاء شود.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان پیشنهادات و دیدگاه های خود نیز پرداختند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان