آخرین اخبار

13. دى 1393 - 21:14   |   کد مطلب: 17236
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان خبر داد؛
همدان میزبان مسابقات بزرگ و چندجانبه آفرود کشور
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: در جشنواره زمستانی و به مناسبت دهه فجر مسابقات چندجانبه آفرود در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش رودآور، به نقل از صبح الوند، محمد‌ امین روحی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل ورزش‌و‌جوانان و چند هیئت ورزشی داشتیم برای حضور در جشنواره زمستانی و برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کردیم.

وی در تشریح برنامه حضور در جشنواره زمستانی، اظهار کرد: برای نخستین بار به مناسبت جشنواره زمستانی و دهه فجر مسابقات آفرود چندجانبه‌ای با حضور بهترین تیم‌های کشور برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان افزود: این مسابقات در هفت کلاس چهار سیلندر کاربراتور، 6 سیلندر کاربراتور، هشت سیلندر کاربراتور، چهار سیلندر انژکتور، 6 سیلندر انژکتور، هشت سیلندر انژکتور و کلاس آزاد با پیش‌بینی حضور 120 شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی گفت: تقسیم‌بندی کلاس‌ها بر اساس قدرت، شتاب و سایر موارد در نظر گرفته شده و در هر کلاس سه نفر برتر معرفی خواهند شد.

روحی در خصوص مکان برگزاری مسابقات چند جانبه اظهار کرد: موارد مورد نیاز و از جمله طراحی پیست آفرود به اداره کل ورزش‌و‌جوانان منعکس شده تا از طریق این اداره و هماهنگی‌‌های لازم با میراث فرهنگی و شهرداری، مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات سنگین و پرهزینه است، افزود: به دلیل برگزاری نخستین دوره این رقابت‌ها نیاز به همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان و سازمان‌ها به خصوص اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان، میراث فرهنگی و شهرداری همدان است.

به گفته رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان تعیین زمان دقیق برگزاری این مسابقات بر عهده اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان و میراث فرهنگی است که به احتمال زیاد اواخر بهمن و یا هفته اول اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان