آخرین اخبار

12. دى 1393 - 15:00   |   کد مطلب: 17254
امام جمعه تویسرکان گفت: تویسرکان تنها شهرستان استان همدان است که از رشد منفی جمعیت برخوردار است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان تویسرکان در حال حاضر نسبت به اوایل انقلاب در حدود 40 هزار نفر کاهش یافته است، بیکاری را از عوامل مهاجرت و در نتیجه کاهش نرخ رشد جمعیت در تویسرکان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تویسرکان تنها شهرستان استان همدان است که از رشد منفی جمعیت برخوردار است. 
خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه مسئولان و اصحاب رسانه فرهنگ سازی لازم را برای از بین بردن موانع سرمایه گذاری و سرمایه گذران انجام دهند، از مسئولان ذی صلاح خواست:  با در نظر گرفتن معافیت های مالیالتی  برای سرمایه گذاران در شهرهایی همانند تویسرکان نسبت به شهرهای بزرگ همچون تهران، زمینه را برای ورود سرمایه گذاران و در نتیجه بالارفتن اشتغال ایجاد کنند.
حجت الاسلام موحدی از تمامی اقشار مختلف مردم خواست: در راستای افزایش تولید داخلی از تولیدات بومی مانند لبنیات شهرستان استفاده کنند. 

رزمایش محمد رسول الله(ص)، مقتدرانه ترین رزمایش در غرب آسیا

وی از رزمایش محمد رسول الله(ص)، به عنوان مقتدرانه ترین و بی سابقه ترین رزمایش در غرب آسیا نام برد و گفت: در این رزمایش بر همگان به ویژه آمریکا که ناو خود را برای حساسیت سنجی نیروهای نظامی ایران در نزدیکی های منطقه رزمایش فرستاده بود، مشخص شد که امکانات و نیروی های نظامی ایران تا چه اندازه ای قوی هستند و آن ناو نیز با هشدار نیروهای ایرانی مجبور به ترک منطقه شد.

امام جمعه تویسرکان افزود: اقتدار ایران اسلامی، در حقیقت اقتدار شیعه، و اسلام است که ان شاءالله زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشد.

حجت الاسلام موحدی با تبریک پیاپیش هفته وحدت، از تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز مراجع تقلید و علمای بزرگ اسلام را حفظ وحدت بین مسلمان دانست و عنوان کرد: متأسفانه عده معدودی به اسم روحانیت و به عنوان مهره های انگلیس و آمریکا با این وحدت مخالف هستند چرا که از سوی از شبکه های استکباری حمایت می شوند. 

وی به پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچوف در 13 دیماه سال 67 نیز اشاره کرد و گفت: بی تردید این گونه عملکرد ها از سوی امام راحل نشان داد که ایشان نه تنها بر جهان اسلام بلکه بر دنیا مدیریت داشتنند.  
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان