آخرین اخبار

3. بهمن 1393 - 20:49   |   کد مطلب: 17332
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس مجلس برای حضور یادواره شهدای تویسرکان و افتتاح سد سرابی خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور  از سفر دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان همدان خبر داد و گفت: این سفر در   پنج شنبه هفته آینده انجام می شود.

وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی ضمن حضور در یادواره شهدای تویسرکان، سد سرابی را افتتاح می‌کند، اظهار کرد: آبگیری رسمی سد سرابی تویسرکان در سال گذشته پس از خرید و نصب سه دریچه برای ذخیره آب سد صورت گرفت و  پنج شنبه هفته آینده به طور رسمی این سد افتتاح می شود.

نماینده مردم تویسرکان افزود: سد مخزنی سرابی از مهمترین پروژه های شهرستان تویسرکان است که  با هدف کنترل سیلاب ها، تأمین آب شرب شهر، تعادل سازی آب منطقه و رفع کمبود آب زراعی و باغات احداث و هزینه های میلیاردی برای ایجاد آن در بازه زمانی 11 ساله شده است.

مفتح عنوان کرد: با افتتاح سد سرابی اولویت بعدی تسریع در روند عملیاتی شدن خط انتقال و تصفیه خانه برای بهره برداری کامل از سد است.

وی به وضعیت نامناسب بیکاری، دور ماندن از شاخصه های اصلی پیشرفت و محرومیت وضعیت عمومی تویسرکان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مسئولان ارشد کشوری تصور دارند که تویسرکان یک شهرستان برخوردار و بدون مشکل است حضور مسئولان ارشد کشوری همچون رئیس قوه مقننه زمینه را برای شناخت آنان از وضعیت و مشکلات واقعی شهرستان فراهم می سازد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تصریح کرد: به این ترتیب در زمان اختصاص بودجه تصمیمات مناسبتری نسبت به برخورداری تویسرکان از اعتبارات اتخاذ می شود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان