آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 9:35   |   کد مطلب: 17384
مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره زمستانی همدان با یاد پیامبر مهربانی (ص) و با شعار ˈکرسی های مادستانˈ ˈشادی های زمستانˈ شامگاه دوشنبه آغاز شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در این آیین گفت: استان همدان یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در تمام فصول سال است و زمستان شهر همدان به دلیل جذابیت های طبیعی همه ساله پذیرای بسیاری از گردشگران است.

ˈریحان سروش مقدم ˈ اظهار کرد: هشتمین جشنواره زمستانی همدان با هدف جذب گردشگر در راستای افزایش تولید، کارآفرینی، اشتغال و ثروت آفرینی تا پنجم اسفند ماه سالجاری در این استان برگزار می شود.

وی برگزاری جشنواره در سطح بین الملل را از افق های بلند مدت جشنواره زمستانی همدان دانست و گفت: جشنواره زمستانی همدان به عنوان یک جشنواره بین المللی باید در تقویم کشور ثبت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان در سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: در هر یک از شهرستانهای استان برنامه هایی متناسب با موضوعات فرهنگی و گردشگری آن شهرستان تهیه شده که در ایام جشنواره برگزار می شود.

سروش مقدم ارایه تخفیف 50 درصدی در هتل ها، تخفیف 30 درصدی شرکت سیاحتی علیصدر، ارایه تخفیف های ویژه در مراکز خرید همدان را از دیگر برنامه های جشنواره زمستانی همدان عنوان کرد.

وی برگزاری جشنواره برف و شیره، اجرای آیین باباطاهر خوانی، اجرای تور های گردشگری، مسابقه کرسی آرایی و جشنواره نقاشی را از برنامه های جشنواره زمستانی همدان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ایام جشنواره نیز گفت: استان همدان به دلیل شرایط آب و هوایی مکانی مناسب برای بازی های زمستانی از جمله اسکی، سنگ و کوهنوردی است.

هشتمین جشنواره زمستانی همدان از امشب دوشنبه با رونمایی از پوستر و تمبر جشنواره به مدت یک ماه با اجرای برنامه های متنوع پذیرای مهمانان از سراسر کشور است.

استان همدان با یک هزار و 400 اثر تاریخی، طبیعی وگردشگری پذیرای گردشگران بسیاری در طول سال است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان