آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 10:23   |   کد مطلب: 17387
مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای تویسرکان:
رشته های فنی و حرفه ای با محوریت اشتغال زایی ارائه می شود
مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای آقایان شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به نیاز روز جامعه و نیز توسعه پایدار دراقتصاد، سعی بر این است تا آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغال زایی ارائه شود.

 به گزارش رودآور، «رضا حکمتی»، از فعالیت هشت کارگاه ثابت آموزشی از جمله کارگاه های صنایع چوب، برق ساختمان، تراشکاری،  برق خودرو، لوله کشی صنعتی و رایانه با 53 حرفه زیر مجموعه آن ها توسط مرکز آموزش فنی حرفه ای تویسرکان خبر داد.

وی اظهار کرد: مطابق با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مختلف آموزش فنی و حرفه ای برای مددجویان کمیته امداد، زندان، دانش آموزان، دانشجویان، پادگان های نظامی، و نیروی کار نیز از سوی سازمان برگزار می شود.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای آقایان تویسرکان با بیان اینکه سعی شده تا آموزش های صورت گرفته بر اساس ظرفیت های بومی باشد، گفت: در این راستا هم اکنون دوره های  آموزش هایی در حوزه صنایع منبت با محوریت روستاهای عین آباد، فریازان و جرا برگزار می شود.

حکمتی تصریح کرد: همچنین سعی بر این است تا با امضای تفاهم نامه کاری با اداره جهاد کشاورزی زمینه های مساعد برای آموزش های لازم مرتبط با صنایع گردو نیز در تویسرکان برای متقاضیان ارائه شود.

وی عنوان کرد:  277 فقره مجوز مشاغل خانگی از سال  90 تاکنون از جمله در بخش های خیاطی، قالی بافی و گلدوزی از سوی مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان در روستاهای این شهرستان صادر شده است، عنوان کرد:

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای آقایان شهرستان تویسرکان به کسب مدال برنز و نقره پانزدهمین المپیاد ملی مهارت توسط کارآموزان رشته های کاشی کاری و کنده کاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای تویسرکان نیز اشاره و ابراز کرد:  مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان در اعتبار سنجی که بر اساس برنامه های راهبردی و سند چشم انداز بیست ساله کشور صورت گرفته، توانسته رتبه برتر استان همدان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان