آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 21:45   |   کد مطلب: 17390
سایت خبری تحلیلی رودآور بنا دارد اخبار کوتاه مربوط به شهرستان تویسرکان را هر هفته عصر روزهای شنبه و سه شنبه در قالب یک بسته خبری برای خوانندگان محترم رودآور منتشر کند.

** سه نفر از نخبگان و مخترعین بسیجی تویسرکان برای دیدار با مقام معظم رهبری انتخاب شدند.

** مراسم اعتراض به توهین به پیامبر اسلام(ص) چهارشنبه(فردا) هشتم بهمن ماه ساعت 15 و نیم بعدازظهر در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تویسران برگزار می شود.

** معرفی معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

دکتر سيد جواد حسيني طی حکمی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان منصوب گردید.

دكتر سيد جواد حسيني عضو هیأت علمی گروه شيمي این واحد دانشگاهی می باشد پيش از اين با حكم دكتر بابايي بعنوان مدير اقتصاد دانش بنيان واحد تويسركان نيز منصوب گرديده بود.

در جلسه اي كه به همين منظور در سالن كنفرانس واحد تويسركان برگزار گرديد دكتر بابايي رئيس اين واحد دانشگاهي در ابتداي مراسم  با اعلام انزجار مجدد ازتوهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) گفت: مزدوران صهیونیسم جهانی که یک تشکیک کوچک در افسانه هلوکاست لرزه بر پیکره آنان می‌اندازد و بی‌توجه به نقاب مضحک دموکراسی و حربه نخ نمای آزادی بیان شدید‌ترین برخورد‌ها را با دانشمندان تاریخی می‌کنند این روز‌ها با وقاحت تمام از توهین عده‌ای منحرف به پیامبر رحمت حمایت می‌کنند و براي آزادي بيان كه دائماً سنگ آن را به سينه مي زنند فقط تا جايي كه به خط قرمزهاي خودشان نزديك نشود ارزش قائل هستند.

دكتر بابايي در ادامه  ضمن تقدير و تشكر از زحمات يكساله دكتر وزيني معاونت قبلي پژوهشي واحد  ابراز اميدواري نمود با توجه به سابقه اجرايي و پژوهشي كه دكتر حسيني دارا مي باشد بتواند منشأ خدمات شاياني براي دانشجويان و كل مجموعه اين واحد دانشگاهي باشند.

وي همچنين با تأكيد بر اينكه پژوهش ركن اصلي دانشگاه و در واقع برند هر دانشگاه محسوب مي شود وجه تمايز دانشگاه با ديگر نهادهاي آموزشي از جمله دبيرستان را همين بحث پژوهش و فناوري عنوان نمود

رئيس واحد تويسركان در ادامه با بيان تأكيد دکتر میرزاده در جلسه هیأت امنای استاني گفت: طبق نظر رياست دانشگاه آزاد اسلامي مسئولان و مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی باید تا حد ممکن هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند و جلب کمک‌های مردمی و خيرين از مواردی است که باید در بودجه سال آتی به آن توجه شود و مورد توجه قرار گيرد.

وی با بیان اینکه یکی از وجوه درآمد در سراسر دانشگاههای دنیا، جلب کمک‌های مردمی است، گفت: در تمامی دانشگاه‌های بزرگ دنیا بنیاد خیریه فعال است و ما هم در دانشگاه آزاد اسلامی باید به دنبال این موضوع باشیم و نسبت به فعال کردن کانون‌های خیرین در دانشگاه اقدام نمائيم.

در پايان جلسه به رسم ياد بود و به منظور قدرداني از زحمات دكتر وزيني لوح تقديري توسط رياست واحد به ايشان اهدا گرديد و حكم معاونت دكتر حسيني نيز به وي داده شد.

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان