آخرین اخبار

4. اسفند 1393 - 10:24   |   کد مطلب: 17577
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد:
به دام افتادن مأمور قلابی در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: یک مامور قلابی نیروی انتظامی در این شهرستان به دام مأموران نیروی انتظامی افتاد.

سرهنگ قاسم قربانی ذر گفت و گو با خبرنگار رودآور، از دستگیری یک مأمور قلابی خبر داد و گفت: شخصی با هویت جعلی که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده بود، که پس از کسب اطلاعات لازم، تحقیقات برای شناسایی این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد مامور نما با سو استفاده از این عنوان جعلی قصد اغفال و فریب دختران جوان به منظور سوء استفاده های اخلاقی را داشته است، کرد: در ادامه تحقیقات فرد مجرم توسط پلیس با هویتی معلوم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در تحقیقات اولیه یک دست لباس ناجا و یک دست لباس مربوط به نیروهای سپاه با درجه ستوان دومی و یک عدد افشانه فلفلی ساخت کشور آمریکا در بازرسی از مخفیگاه این مجرم کشف شد.

قربانی تصریح کرد: همچنین دو عدد پوکه فشنگ ژ3 نیز کشف و ضبط و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس انتقال داده شد.

وی گفت: متهم در بازجویی های فنی و دقیق پلیسی به جرم خود مبنی بر فریب دختران جوان با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه به فرا رسیدن روزهای آخر سال و استفاده معدود افراد جامعه از مواد محترقه خطر ساز  اشاره و عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده در چند روز اخیر 30 کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست ساز در این شهرستان کشف شد.

قربانی افزود: : طی دو عملیات پلیسی مشترک توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر371 مورد مواد اولیه ساخت مواد محترقه ، 82 نارنجک دست ساز، 21 عدد ترقه دست ساز و 60 عدد تی ان تی نیز کشف و ضبط شد.
وبی تصریح کرد: شش متهم در رابطه با این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان