آخرین اخبار

9. اسفند 1393 - 10:14   |   کد مطلب: 17585
فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان از کاهش 30 درصدی سرقت در تویسرکان در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش رودآور، «سرهنگ قاسم قربانی» در جمع خبرنگاران، به دستگیری سارقان خودروهای سواری اشاره کرد و گفت: وجود وسایل و لوازمی کشف شده از سارقان که متعلق به شهرستان تویسرکان نیست نشان از فعالیت باندی و گروهی سارقان خدور سواری در این شهرستان دارد.

وی از غیر بومی بودن سارقان خبر داد و اظهار کرد: در صورت عدم دستگیری سارقان دردسرهایی برای شهرستان ایجاد می شد که خوشبختانه با اقدام جدی نیروی انتظامی تویسرکان، آنان دستگیر شدند.

فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان افزود: با توجه به تحقیقات انجام شده چنین به نظر می رسد که سارقان در شهرستان های مجاور نیز اقدام به سرقت داشته اند.

قربانی عنوان کرد: در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، سرقت در شهرستان تویسرکان به میزان 30 درصد و جرائم خشن 70 درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه یک مورد سرقت پراید در شهر فرسفج نیز گزارش شده که تلاش برای دستگیری سارق آن همچنان ادامه دارد، عنوان کرد:  تویسرکان یکی از سه شهرستان استان همدان است که کاهش وقوع جرم در سال جاری در آن محسوس است و از نظر شاخصه های انتظامی در جایگاه خوبی قرار دارد.

فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان گفت: در سال 93 تمامی پرونده پلیسی همه جرایم وقوع یافته به جز یک مورد سرقت مقادیری طلا بسته شده که پیگیری های پرونده آن به مرحله نتیجه گیری نزدیک شده است، بسته شده است.

قربانی همچنین از استفاده از ظرفیت همیاران پلیس و پلیس های افتخاری در ایام نوروز در تویسرکان خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر 90 نفر آقا  و 70 نفر  بانوان 160 نفر در این بخش پذیرش شده اند.
وی تصریح کرد: رصد پروند سوء پیشینه داوطلبان، مصاحبه امنیتی و حفاظتی و تحقیقات عمومی و محلی از اقداماتی است که در راستای پذیرش پلیس های افتخاری و همیاران پلیس صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان