آخرین اخبار

9. اسفند 1393 - 20:47   |   کد مطلب: 17586
بابدرقه مسئولين 9 نفرازدانش آموزان پسرعمره گزارشهرستان تويسركان براي تشرف به خانه خداراهي سرزمين وحي الهي شدند.

به گزارش رودآور، «جواد اسدبیگی» مديرآموزش و پرورش تويسركان در این مراسم معنوی خطاب به دانش آموزان عمره گزار گفت: شما دانش آموزان از طرف خدا انتخاب شده اید، خداوند به شما توجه داشته است.

وی اظهار کرد: همچنان که در رساله عملیه مراجع عظام درباره اسرار حج آمده است، اند اسرار حج سه مرحله دارد که مرحله اول سیر من الخلق الی الحق است یعنی جدا شدن از مردم و دنیا و رفتن به سوی زیارت حضرت حق، مرحله دوم  سیرمن الحق الی الحق و این مرحله زمانی است که شما در سرزمین وحی دائماً مشغول عبادت و ذکر خدا هستید و این وقت را غنیمت بشمارید.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: مرحله سوم  در حقیقت سیرمن الحق الی الخلق است یعنی که شما اعمال زیارات را انجام داده و می خواهید سرزمین وحی را ترک کنید و به سوی وطنتان بازگردید که در این مرحله تکلیف شما خیلی سنگین است.

اسدبیگی تصریح کرد: تکلیف سنگینی بردوش دارید و بایستی بعد از این مرحله مانند پیامبراسلام (ص) هم اهل عمل باشید و هم اینکه دیگران را به سمت  خداوند هدایت کنید و در این مرحله است که نگه داشتن روحیه حج خیلی سنگین است.

وی بیان کرد: در این سفر معنوی بیشتر برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) و سلامتی نائب امام زمان (عج) یعنی مقام معظم رهبری، پدرومادر و معلم هایتان بسیار دعا کنید.

 مراسم بدرقه اين دانش آموزان با چاوش خواني وباعبوراز زيرقرآن با بدرقه خانواده ها ومسئولان آموزش وپرورش همراه بود.

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان