آخرین اخبار

11. اسفند 1393 - 19:54   |   کد مطلب: 17606
امام جمعه تویسرکان بدنه کمیته امداد امام خمینی(ره) را بدنه ای متشکل از نیروهای انسانی مخلص، تلاشگر و خدمتگزار دانست و گفت: لغزش های فردی را نباید به کل مجموعه نسبت داد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان گفت: خوشبختانه با تعامل مردم و تلاش های نهاد انقلابی کمیته امداد بسیاری از خانواده های محروم جامعه به زندگی عادی خود بازگشته اند.

وی بدنه کمیته امداد امام خمینی(ره) را بدنه ای متشکل از نیروهای انسانی مخلص، تلاشگر و خدمتگزار دانست و اظهار کرد: لغزش های فردی را نباید به کل مجموعه نسبت داد.

امام جمعه تویسرکان ابراز کرد: بی تردید رعایت تقوای جمعی و خود مراقبتی معنوی مهمترین عاملی است که سبب استمرار خدمات رسانی های گسترده کمیته امداد به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه می شود.

«علی نامدار» سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان نیز از 127 مورد تسهیلات خود اشتغالی به ارزش افزون برهشت میلیارد و 700 میلیون ریال در 9 ماهه سال سال جاری اشاره کرد و گفت: ای تسهیلات در بخش هایی از جمله خودرو، کشاورزی، دامداری، صنفی صنعتی و قالی بافی و به متقاضیان پرداخت شد.

نامدار از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون بهره به 261 نفر از متقاضیان به مبلغ 215 میلیون ریال خبر داد و افزود: همچنین این نهاد اعتباری معادل 24 میلیون ریال به کمک های مردمی به کشورهای عراق، فلسطین و سوریه اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: در این بازه زمانی همچنین در زمینه  فرهنگی و آموزشی اعتباری افزون بر 880 میلیون ریال را برای 704 دانش آموز، 132 دانشجو و 10 طلبه مدد جوی نهاد در تویسرکان هزینه شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان افزود: همچنین در این مدت یک هزار و 317 نفر از مدد جویان کمیته امداد تویسرکان از کارت درمان و پزشک خانواده بهره مند شدند.

نامدار تصریح کرد: کمیته امداد تویسرکان با صرف اعتباری معادل 480 میلیون ریال با 14 مرکز درمانی، داروخانه، پزشک متخصص، پزشک عمومی، بیمارستان و دندانپزشکی قرار داد منعقد کرده است.

وی همچنین از تعمیر کلی و جزئی، پنج مورد بهسازی مسکن روستایی 25 مورد و 39 مورد انشعاب آب، برق و گاز با صرف اعتباری بالغ بر 715 میلیون ریال در 9 ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر کمیته امداد تویسرکان 588 نفر از ایتام شهرستان را زیر پوشش حمایتی دو هزار و 886 نفر از حامیان خیر اندیش جامعه قرار داده است.

وی با بیان اینکه  در 9 ماهه سال جاری مبلغی بیش از 430 میلیون ریال از سوی خیران به حساب ایتام واریز شده است، افزود: در این مدت مبلغی در حدود 419 میلیون ریال در راستای اطعام و افطاری محرومین و اعتباری بالغ بر 90 میلیون ریال را در زمینه مشاوره حقوقی، اخلاقی، تحصیلی و خانوادگی، روحی و روانی و شغلی برای مدد جویان صرف هزینه شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان در ادامه عنوان کرد: برای دفاع از حقوق قضایی و قانونی محرومین شهرستان تویسرکان 28 میلیون ریال هزینه شده است.

نامدار از جمع آوری 11 میلیارد و 824 میلیون ریال از سوی مردم شهرستان به اقشار آسیب پذیر جامعه در 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: در طرح تغذیه کودکان زیر 6 سال برای تعداد 160 نفر بیش از 730 میلیون ریال در این بازه زمانی هزینه شد.
نامدار خاطر نشان کرد: همچنین در مدت مبلغی افزون بر 11 میلیارد و 824 میلیون ریال از سوی مردم شهرستان به اقشار آسب پذیر جامعه کمک شده است. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان