آخرین اخبار

17. اسفند 1393 - 11:49   |   کد مطلب: 17652
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد سایت خبری رودآور، در اطلاع رسانی جامع به شهروندان تویسرکانی، گفت: سایت رودآور؛ سایت خبری مرجع تویسرکان است.

به گزارش رودآور، «محمدمهدی مفتح» در جمع اصحاب رسانه تویسرکان، به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و خبر رسانی شفاف، به موقع، جامع و صحیح به اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید به عنوان چشم و گوش و زبان جامعه عمل کنند و بدون حب و بغض و غرض ورزی ببیند و بنویسند.

وی حضور مسئولانه، صادقانه و به موقع آنان در محل رخداد خبر و آگاه دهی به جامعه را یک اصل در عرصه خبری دانست و اظهار کرد: رسانه ها با بهره مندی از یک رویکرد کارشناسانه می توانند در جهت دهی مردم و مسئولان در عرصه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی کشور مؤثر باشند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسالت اطلاع رسانی در چارجوب ضوابط و معیارهای اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی، رسالت خطیری است، افزود: در آموزه های اسلامی و دینی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بر مدیریت مردم سالاری دینی تأکید دارد و رسانه ها در هدایت جامعه به سمت حقیقت ارزش های اسلام و انقلاب نقش مهمی ایفا می کنند.

مفتح به اسلامیت و جمهوریت نظام به عنوان دو رکن جدایی ناپذیر از هویت انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور اشاره کرد و گفت: اساس قانون اساسی کشورمان بر پایه اسلام بنا شده است و حضور مردم موجب تداوم ارزش های والای اسلامی و انقلابی می شود.

وی همچنین به نقش خبرنگاران در توسعه عمومی و پایدار شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود:  سایت رودآور؛ سایت خبری مرجع تویسرکان است.

در این نشست نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت عملکرد 18 ماهه خود را ارائه داد و در انتها از خبرنگاران فعال در عرصه خبرسانی تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان