آخرین اخبار

27. اسفند 1393 - 11:36   |   کد مطلب: 17737
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان خبر داد:
اجرای طرح « آرامش بهاری » در امامزاده های تویسرکان همزمان با عید نوروز
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از طرح نوروزی «آرامش بهاری» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص شهرستان تویسرکان در طول ایام عید خبر داد.

«علی افشاری» در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور، گفت:  اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در راستای تبدیل بقاع متبرکه به مکان‌های آرامش و قطب فرهنگی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: امامزاده زید، امامزاده ناصر، امامزاده محمد روستای شأن آباد، امامزاده علی اصغر روستای ولاشجرد، امامزاده عبدالله روستای آرتیمان و آرامگاه حیقوق نبی(ع) از جمله بقاع متبرکه و امامزاده هایی هستند که ظرفیت اجرای طرح آرامش بهاری در آن ها وجود دارد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان افزود: مسافران و میهمانانی كه در تعطیلات نوروز به شهرستان تویسرکان سفر می كنند می توانند از برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه و امامزاده های شهرستان بهره لازم را ببرند.

افشاری ترویج گردشگری مذهبی و پاسخگویی به سؤالات دینی، مذهبی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم را از اهداف این طرح نام برد و ابراز کرد: برگزاری نماز جماعت، اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام مانند توزیع برشورهای فرهنگی از اقدامات این اداره در طول اجرای طرح ویژه نوروزی است .

وی گفت: آماده سازی محیط ها و فضاهای فیزیكی امام زاده ها و اماكن متبركه از لحاظ پاكیزگی و مسایل بهداشتی  و حفظ امنیت لازم در اماکن متبرکه از اقدامات مهمی است كه در اجرای طرح « آرامش بهاری » در اولویت قرار دارد .

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان