آخرین اخبار

28. اسفند 1393 - 13:02   |   کد مطلب: 17750
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه رسانه ها از بزرگنمایی پرهیز کنند، گفت: ضرورت دارد که زیبایی های تویسرکان در فضای مجازی بیشتر معرفی شود.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی فجر نبوی، گفت: می توان از ظرفیت وبلاگ نویسی به عنوان یک کار فرهنگی مثبت و تأثیر گذار در جامعه بهره برد.

وی به نقش رسانه ها در فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در فضای مجازی آن طور که باید معرفی نشده است و ضرورت دارد که از این ظرفیت برای معرفی زیبایی های تویسرکان بیشتر استفاده شود.

امام جمعه تویسرکان همچنین نقش رسانه ها را در شناسایی و انعکاس معایب، مشکلات و دغدغه های اصلی جامعه به مسئولان مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه ها چشم نظام و مسئولان آن هستند که می توانند منصفانه در انعکاس اخبار و مشکلات مردم و ارائه راهکارهایی در راستای پیشرفت جامعه قدم بردارنند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: رسانه ها بر خلاف مسئولان از بیرون به امور نگاه می کنند و این امر سبب می شود که آنان در شناخت مشکلات جامعه اثربخش تر عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی و بیان دغدغه های مردمی هنر یک رسانه است، عنوان کرد: مسئولان می توانند از فرصت پیش آمده استفاده و مشکلات جامعه را مرتفع کنند.

امام جمعه تویسرکان به بیان برخی مشکلات شهرستان از سوی سایت خبری رودآور اشاره کرد و از شهرداری و شورای شهر تویسرکان به دلیل پذیرش منصافه نقد به جای مع گیری تشکر کرد و گفت: این اقدام شهرداری که از انتقاد استقبال می کند قابل تقدیر است.

«فاطمه زنگنه» مدیر مسئول سایت خبری رودآور نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است، گفت: سایت خبری تحلیلی رودآور به عنوان اولین و تنهاترین سایت خبری دارای مجوز شهرستان تویسرکان از مردادماه سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است و سعی بر این دارد فارغ از هرگونه غرض ورزی و جهت گیری حزبی به ارائه اخبار بومی شهرستان تویسرکان، استان همدان، ایران و جهان بپردازد.

وی با بیان اینکه نام رودآور  برگرفته از قدیمی ترین نام شهرستان تویسرکان است، افزود: در خط ولایت بودن، صداقت و سرعت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات سر لوحه دست اندرکاران رودآور است.

مدیر مسئول سایت رودآور تصریح کرد: مبنای فعالیت این سایت بر سه اصل “بیطرفی”، “دقت” و “انصاف” پایه ریزی شده است.

زنگنه در ادامه با بیان اینکه در مراسم از مائده نگهداری وبلاگ نویس شهرستان تویسرکان به دلیل قرار گرفتن در بین 10 وبلاگ برتر با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل می شود، گفت: به زودی جوایز سایر منتخبین که از سراسر کشور شرکت کردند به آدرس آن ها ارسال می شود.

در این مراسم سرپرست تبلیغات اسلامی، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان، رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و تنی چند از مسئولان دانشگاه پیام نور تویسرکان حضور داشتند.

به گزارش رودآور هفته گذشته برندگان مسابقه وبلاگ نویسی فجر نبوی که به همت سایت خبری رودآور و دانشگاه پیام نور تویسرکان برگزار شد، معرفی شدند.اسامی به قرار ذیل است.

 

 1ـ http://enfejarnoorroudsar.blogfa.com  امید رجبی پورکشایه(گیلان.رودسر.کلاچای)

2ـ http://enghelabeasmani.blogfa.com/  نیلوفر ضرونی (استان لرستان - شهرستان کوهدشت)

3ـ http://engelabcity.blogfa.com/  حامد عباس زاده(آذربایجان شرقی، شهرستان میانه)

4ـ http://nashriye-enghelab.blogfa.com/ نشریه انقلاب   0919***0322

5ـ http://rahbarema1.blogfa.com/   رسول گلی زاده استان خراسان شمالی

6ـ http://radioenghelab.blog.ir/  هادی نباتی نژاد

http://mahi-skygirl.blogfa.com/  مائده نگهداری، استان همدان، شهرستان تویسرکان

8ـ http://quranweb93.mihanblog.com/   مائده نگهداری استان همدان، شهرستان تویسرکان

9ـ http://slam.rasekhoonblog.com/    علی خزایی

10ـ http://mannan12.mihanblog.com   مهران یوسفیاستان اصفهان - شهرستان فریدن

11ـ http://tebyan30.blogfa.com/  مرتضی رفیعی کیا،البرز / اشتهارد

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان