آخرین اخبار

2. شهريور 1397 - 7:18   |   کد مطلب: 17790
نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالي است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش رودآور به نقل از نافع؛
نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالي است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای مجازي، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد در سال 91 و بيش از 320 هزار نسخه در سال 92 و 600 هزار نسخه در سال 93 فقط از طریق سایت انجمن گفتگوی دینی دانلود گردیده است.
همچنین اکثر سایت های بزرگ دانلود نرم افزار ، سايتهاي مهم ديني ، وبلاگ ها و فروم های دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نموده اند که از آمار دانلود نرم افزار در آنها اطلاع دقيقي در دسترس نيست.
لذا بر آن شدیم برای سال 1393 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
همچنين با توجه به تماس ها و پیام های الکترونیکی بسیار زیادی که دریافت کردیم، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بيش از 1200 شهر کشور افزایش داده و همچنین به دلیل استقبال عزیزان فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نيز تهيه و به تقویم اضافه نموديم.
 امکانات اين برنامه عبارتند از : تقويم روزانه و ماهانه به همراه رويدادهاي ملي و مذهبي ، هر روز شامل محتواهايي در قالب قرآن ، اهل بيت ، حديث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربيت ،نمايش اوقات شرعي و يادآوري و پخش اذان ، اعمال عبادي، امکان ثبت يادداشت روزانه ، امکان ثبت يادآوري ، ويترين نرم افزارهاي انجمن گفتگوي ديني ، پيامک پاسخگو و تازه هاي سايت 
از امکانات جديد این برنامه می توان به نمایش خورشيد و هلال واقعي ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعويض تم صفحه اصلي، امکان انتخاب سه اذان متفاوت براي صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقويم،تغییر نمایش نمای دسکتاپی تقویم ، امکان غیرفعال کردن پخش صوتی اذان ، نمایش تقویم ماهانه در یک نگاه در گوشه دسکتاپ و ... اشاره کرد.
امیدواریم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ، ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاه ها و ... کوشا باشید.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان