آخرین اخبار

3. فروردين 1394 - 23:40   |   کد مطلب: 17802
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هم اکنون تردد خودروها در جاده های استان همدان با ترافیک روان در جریان است و نیروهای راهدار و امدادرسان نیز در تمامی مسیرها مستقر هستند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، محمد رودباری اظهار کرد: رانندگان کاهش سرعت را سرلوحه سفر به خصوص در این ایام نوروز قرار دهند و اجازه ندهند با افزایش سرعت سلامت خود و دیگران به خطر افتاده شود.

وی ادامه داد:نامساعد بودن شرایط جوی به خصوص بارش ها سبب شده تا جاده ها لغزنده و گردنه های استان با کولاک مواجه باشند و برهمین اساس از تمامی رانندگان درخواست می شود با رعایت سرعت مجاز و قوانین رانندگی، سفر خوشی را برای خانواده خود رقم بزنند.

رودباری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 24 پایگاه راهداری زمستانی با بکارگیری 330 نیروی انسانی و 240 دستگاه ماشین آلان مختلف راهداری فعالیت مستمر در سطح استان دارند و طی ساعات گذشته که شاهد بارش برف در برخی مناطق استان بوده ایم نیز عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح راه های استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:از شب گذشته تاکنون سانحه خاصی رخ نداده و خودروهایی که به دلیل لغزنگی جاده به حاشیه مسیر منحرف شده بودند با اقدام نیروهای راهدار به جاده برگشته و به مسیر خود ادامه دادند.

طی 24 ساعت گذشته بیش از 200 هزار خودرو در جاده های استان همدان در تردد بودند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان