آخرین اخبار

21. فروردين 1394 - 16:23   |   کد مطلب: 17935
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در روز توافق همه تحریم ها برداشته شود، ابراز کرد: مسئولان حواسشان باشد کلاه سرشان نرود و وعده سر خرمن غرب را باور نداشته باشند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، ضمن تبریک به مناسب خجسته میلاد دخت بی مکرم اسلام، گفت: پیامبر اسلام(ص) فرمودند" فاطمه(س) عزیزترین مردم در نزد من است".

زهرای مرضیه(س) حلقه وصل نبوت و امامت است

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) حلقه وصل نبوت و امامت و مادر ائمه هدی (ع) است، اظهار کرد: بشارت خلقت زهرای مرضیه(س) در شب معراج به پیامبر اسلام داده شد و ایشان کسی است که به واسطه نورش آسمان ها و زمین روشن شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین افزود: احترام و تکریم والدین به ویژه به مادر سبب طولانی شدن عمر و افزایش رزق و روزی می شود.

اگر غربی ها نقض عهد نکنند در مذاکرات به نتیجه خواهیم رسید

حجت الاسلام موحدی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: ما افتخار می کنیم که چنین رهبری توانمند، با تدبیر، با کیاست، شجاع و عالم داریم که بدون هیچ گونه ملاحظه ای شفاف، جامع و صریح مسائل هسته ای را تبیین کردند.

وی اظهار کرد: مطابق با کلام رهبری، در موضوع هسته ای هنوز چیزی نشده و اتفاقی نیافتده و باید صبر کرد در این امر به کجا می رسیم، چرا که اگر غربی ها نقض عهد نکنند به نتیجه خواهیم رسید.

دولت برای ایجاد همدلی از نظرات اقشار مختلف بهره مند شود

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیروز فرمودند به به مردم و نیز مجریان اعتماد دارند، افزود: رهبری تأکید دارند تا مجریان کشور از نظرات همه نخبگان و اقشار بهره مند شوند و با امت همدلی داشته باشند.

همدلی بنایی است که اعتماد عمومی را بیشتر می کند

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: مسئولان با اعتماد به مردم، به حرف های آنان توجه کنند و از فرصت ها استفاده کرده و اگر مشکلی است آن را اصلاح کنند، تا همدلی، بنا و پله ای باشد که اعتماد عمومی بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنان دیروز خود تأکید داشتند که دستاوردهای کنونی هسته ای باید قدردانی شود و مباحث هسته ای عطیه ای الهی است که در این رابطه به مراحل خوبی رسیده ایم، عنوان کرد: از تأکیدات رهبر انقلاب عدم توقف توسعه هسته ای است و موضوع مهمی دیگری که در کلام رهبری مشهود است عدم اعتماد به طرف مقابل است و دولتمردان در این باره باید احتیاط لازم را داشته باشند.

مسئولان مراقب باشند کلاه سرشان نرود

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در روز توافق همه تحریم ها برداشته شود، ابراز کرد: مسئولان حواسشان باشد کلاه سرشان نرود و وعده سر خرمن غرب را باور نداشته باشند.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه هیچ عاقلی نمی پذیرد که پستوی خانه اش را به دشمن نشان دهد، تصریح کرد: در مسیر توافق هسته ای نباید به نظارت دشمن بر مراکز دفاعی و محرمانه کشور تن داد چرا که در این صورت راه نفوذ دشمن بر تسلط برما باز می شود و مسئولان و مردم هیچ گاه نظارت غیر متعارف را نمی پذیرند.

اگر ضرورت اقتضا کند حج واجب نیز تعطیل می شود

وی همچینین به جنایات و نسل کشی آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: امید است که با یاری خدا، وعده رهبری محقق و به زودی و بینی آل سعود به خاک کشیده شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با محکوم کردن اقدام عربستان و هتک حرمت حجاج ایرانی، ادامه داد: مسئولان با قاطعیت در این زمینه وارد شوند و برخورد کنند چرا که به گفته برخی عالمان این چه مستحبی است که باید این همه یک مؤمن تحقیر شود.

حجت الاسلام موحدی افزود: حتی اگر ضرورت اقتضاء کند باید برای احیای حقیقی حج، حج واجب نیز تا چند سال تعطیل شود و باید دید که آیا ارزش دارد که آل سعود ملعون این همه بی حرمتی به حجاج ایرانی روا دارد.

به گزارش رودآور، نمازگزاران تویسرکانی در نماز جمعه این هفته 21 فرودین ماه جاری هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را محکوم کردند.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان