آخرین اخبار

23. فروردين 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 17956
مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی تویسرکان خبر داد:
ثبت27 میلیمتر بارش در دو روز اخیر در تویسرکان
مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی تویسرکان از ثبت 28 میلیمتر بارش در دور روز اخیر در تویسرکان خبر داد و گفت: این بارش ها تا اواخر امشب ادامه خواهد داشت.

«علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به بارش های روز گذشته تا این ساعت(14بعدازظهر)، 27 میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی اظهار کرد: این بارش ها تا اواخر امروز ادامه دارد و احتمال بارش به صورت تگرگ در برخی نقاط و بیشتر در مناطق کوهستانی وجود دارد.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی با بیان اینکه بارش ها را فردا به صورت پراکنده و جزیی خواهیم دید، افزود: در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری بارشی نخواهیم داشت و آسمان کمی تا نیمه ابری خواهد بود.

شمس الهی از ثبت 295/7 میلیمتر مجموع بارش سال زراعی جاری خبر داد و ابراز کرد: به این ترتیب بارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل یک و نیم درصد افزایش داشته است و اما باید به این نکته دقت داشت که نسبت به بارش بلند مدت تا تاریخ مشابه  14 درصد و نسبت به مجموع بارش بلند مدت 27 درصد کاهش داشتیم.

وی به افزایش سه برابری بارش ها در فردودین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال گذشته اشاره کرد و افزود: این در حالی است که سال گذشته، سال پر پارشی نبوده است و ما هنوز در بحران هستیم، چرا که با وجود این بارش های خوب، هنوز کم آبی سال های اخیر جبران نشده است.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی تویسرکان همچنین گفت: ماکزیمم وزش باد در روز گذشته 70 کیلومتر بر ساعت از سمت جنوب و جنوب غرب به صورت تند وباد و لحظه ای بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه ماکزیمم دمای هوا در 12 ساعت گذشته نیز 13 درجه سانتیگراد بوده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود صبح فردا با احتمال کاهش 6 تا 8 درجه ای دما روبرو شویم.

وی یادآور شد: از ابتدای فروردین ماه جاری حداکثر دمای مطلق هوا تاکنون 23 درجه سانتیگراد و حداقل آن منفی 2/8 درجه سانتیگراد بوده است که این حداقل دما در روز سوم فرودین ماه ثبت شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان