آخرین اخبار

24. فروردين 1394 - 12:21   |   کد مطلب: 17970
مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تویسرکان:
بیش از 3 تن انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف در تویسرکان امحاء شد
مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان از معدوم شدن سه هزار و 342 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته توسط مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان خبر داد.

«احمد قلخانباز» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از سوی بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان تویسرکان در نیمه دوم سال 93 و تعطیلات نورزی سال جاری، گفت:  در این بازرسی ها در حدود سه هزار و 342 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته ضبط شد.

وی اظهار کرد: ادویه جات و نمک، لبنیات، شربت، مواد پروتئینی، خشکبارو تنقلات، انواع ترشی و شیرینی، عرقیات گیاهی و روغن از جمله مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته ای بودند که از مراکز عرضه، توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تویسرکان کشف و ضبط شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تویسرکان افزود: امحاء و دفن بهداشتی این مقدار مواد خوراکی با توجه به نظر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان تویسرکان و به استناد مواد 16 و 17 قانون مدیریت پسماند با نظارت کارشناس محیط زیست و دستگاه های مرتبط و با حضور  رئیس مرکز بهداشت مسئول بهداشت محیط و حرفه‎ای شهرستان تویسرکان و نمایندگانی از دادستانی، شهرداری،  فرمانداری و حراست شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت.

قلخانباز تصریح کرد: این مواد غذایی پس از انتقال به محل دفن زباله شهری مطابق با موازین بهداشتی امحاء و دفن شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان