آخرین اخبار

25. فروردين 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 17982
امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه حاکمان عربستان در خدمت کفر هستند، روزهای آخر آل سعود را نزدیک دانست و گفت: در حقیقت امروز، ایران، ام القرای جهان اسلام است.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تأکید بر اینکه آل سعود تنها یک خاندان منحرف از اسلام است، گفت: اگر بگویم سعودی هراسی در منطقه ایجاد شده است، شاید جمله مناسبی نباشد، چرا که آل سعود تنها و تنها یک خاندان منحرف از اسلام است که تحت حمایت استکبار جهانی؛ آمریکا و اسرائیل دست به جنایت می زند.

وی اظهار کرد: این خاندان با اعمال خبیثانه خود، به امر اسرائیل حمله به یمن را آغاز کرده و این جنایات را به راه انداخته است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه آل سعود از گسترش اسلام حقیقی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان به وحشت افتاده است، افزود: در اینکه عربستان سرزمین وحی است و کعبه و حرم مطهر نبی مکرم اسلام(ص) در عربستان است، شکی نیست و مطلبی است که قابل انکار نیست، اما باید دانست و دقت داشت که حاکمان عربستان در خدمت کفر هستند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: امروز دیگر عربستان ام القرای جهان اسلام نیست، بلکه ام القرای جهان اسلام، ایران است که به عنوان پرچم دار حقیقی، اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان عرضه می دارد.

وی تصریح کرد: همان گونه که بیداری اسلامی شکل گرفته، ناشی از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر است، حمایت های معنوی ایران اسلامی از مقاومت نیز، سبب تقویت موج بیداری اسلامی در جهان شده است.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: سطله آمریکا، اسرائیل و دست نشانده های آنان به ویژه آل سعود در منطقه به سر آمده است، چرا که همگان شاهد هستند آل سعود حتی جایگاهی در بین مردم عربستان ندارد و امروز با تقویت جنبش اسلامی، این خاندان ظالم، روزهای آخر خود را سپری می کند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان