آخرین اخبار

26. فروردين 1394 - 21:33   |   کد مطلب: 17993
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور:
مفتح در مجلس درباره افزایش قیمت نان به رئیس جمهور تذکر داد
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی نیا در نشست علنی  امروز (سه‌شنبه 25 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به برخی مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان در تذکری به رئیس جمهور بر لزوم اجرای عادلانه کاهش یارانه نان و عدم افزایش قیمت نان در شهرستان تویسرکان با عنایت به بند 9 اصل سوم قانون اساسی تاکید کرد.

بشیری نماینده پاکدشت در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای سال 94 و با در نظر گرفتن هفته معلم برای همه فرهنگیان کشور تاکید داشت.

بخشایش اردستانی نماینده اردستان در تذکری به وزیر نفت بر لزوم احداث تلمبه‌خانه نفت در شهر مهاباد در شهرستان اردستان و در مسیر انتقال لوله نفت جنوب به پالایشگاه شهری تاکید کرد.

منوچهری نماینده پاوه، جوان رود به وزیر نیرو در خصوص تعیین وضعیت احداث جوان رود و رعایت عدالت در تقسیم اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب در استان کرمانشاه تاکید کرد.وی همچنین در تذکری به وزیر کشور بر لزوم اجرای مصوبه تردد مسافر از مرز شوشمی در شهرستان پاوه و گشایش مرز دروله در شهرستان جوان رود تاکید کرد.

خسروی سهل آبادی  نماینده تربت حیدریه به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و خواستار تسریع در حل مشکل جاده دسترسی ایستگاه راه‌آهن شهرستان تربت شد.همچنین وی در تذکری به وزیر نفت بر تسریع در گازرسانی به  روستاها و اجرای طرح تقویت لوله گاز در منطقه تربت حیدریه تاکید کرد.

بشیری نماینده پاکدشت و رستمیان نماینده دامغان به وزیر کشور تذکر داده و بر تسریع در انجام اقدامات اساسی برای برخورد با  گروه‌های تروریستی در مناطق  مرزی جنوب غربی و شهری کشور با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط تاکید کردند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و برضرورت لزوم توجه نسبت  به برنامه‌ریزی در جهت اعمال استانداردهای کیفی و نظارت بر تولیدات کارخانجات لاستیک سازی داخلی تاکید کرد.وی همچنین در تذکری به وزیر کار و رفاه اجتماعی خواستار انجام اقدام لازم برای بیمه کردن پیک‌های موتوری شد.وی همچنین به وزیر اقتصاد در خصوص ضرورت معافیت مالیاتی فروشندگان کتاب در استان اصفهان تذکر داد.

موسوی نماینده اهواز به وزیر نفت در خصوص توضیح  علت برخورد غیر قانونی  هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت با با 35 نفر از کارکنان و بازنشستگی اجباری کارکنان این شرکت تذکر داد.

حسینی نماینده زابل، زهک، هیرمند و هامون در تذکری به وزیر نیرو خواستار توضیح علت عدم اجرای قول وزیر در سفر استانی مبنی بر لحاظ کردن مشکل ریزگردها و طوفان‌های شن در محاسبه تعرفه برق و کاهش آن در منطقه سیستان و بلوچستان  تاکید کرد.

رستمیان، بشیری و فتاحی نمایندگان دامغان، پاکدشت و شهربابک در تذکر به وزیر خارجه برلزوم کاهش روابط دیپلماسی با کشور عربستان به دلیل هتک حرمت زائران ایرانی تاکید کردند.

رستمیان، بشیری،‌ کاتب، جلالی نمایندگان دامغان، پاکدشت، گرمسار، و شاهرود در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت وجود تبعیض و بی عدالتی در شرایط استخدامی در ادارات استان‌ها شدند./

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان