آخرین اخبار

28. فروردين 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 17995
در مراسمی با حضور مسئولان ارشد کمیته امداد استان همدان و شهرستان های تویسرکان و نهاوند سید سعید حسینی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان معرفی شد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در مراسم معارفه مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان با قدردانی از تلاش های امدادگران کمیته امداد این شهرستان در کمک رسانی و دستگیری از مستضعفان، گفت: امام خمینی(ره) با هدف رسیدگی به وضعیت محرومان و توانمند‌سازی این قشر از جامعه کمیته امداد را ایجاد کردند.

وی اظهار کرد: اقدامات انجام شده این نهاد با اطلاع‌رسانی خوب برای مردم تشریح و توصیف شود.

«علیرضا ابراهیمی» مدیرکل کمیته امداد استان همدان نیز با تشکر از قائم مقام کمیته امداد استان که با حفظ سمت به مدت چند ماه سرپرست کمیته امداد تویسرکان بود، گفت: امید است که مدیر جدید با همکاری سایر کارمندان بتواند رضایت مددجویان این نهاد را جلب کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته 240 میلیارد ریال از منابع مختلف و صندوق اشتغال برای اشتغالزایی خانواده های زیر پوشش این نهاد در استان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به سخنان مقام معظم رهبری درباره کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری، کمیته امداد را تشکیلاتی الهی می دانند که در تحقق اهداف نورانی خود از جمله توانمندسازی و تأمین خوداتکایی محرومان و رشد ایمانی آنان گام‌های اساسی و تکمیلی برداشته است.

ابراهیمی همچنین خودکفایی، توانمند سازی و توجه به امور فرهنگی و معنوی خانواده های تحت پوشش را  از اولویت های کاری کمیته امداد استان در سال جاری برشمرد.

وی افزود: در حال حاضر 46 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان همدان هستند.
«علی نامدار» قائم مقام کمیته امداد استان همدان نیز از اجرا شدن بیش از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی در عرصه های قالیبافی، دامپروری، کشاورزی و صنعتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در سال گذشته خبر داد.

«سید سعید حسینی» مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان نیز عنوان کرد: فقر از جمله مشکلاتی است که نه تنها نسلی را که به آن مبتلا است رنج می دهد بلکه نسل آینده را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

وی اظهار کرد: در اسلام فقرزدایی از ارکان و وظایف یک حکومت اسلامی به شمار می رود و تمام سعی ما بر این است.

مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب نهادی حمایتی در راستای رفع جوائج مستضعفان که به فرموده امام خمینی(ره) ولی نعمتان انقلاب هستند تشکیل شد، افزود: اکنون وظیفه کنونی ما این است که با یاری خدا و همکاری صمیمانه مردم، محرومیت را از جامعه  ریشه کن کنیم.

در این مراسم از خدمات علی نامدار تجلیل و آقای حسینی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان معرفی شد.

حواشی خواندنی این مراسم

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان